خبرهای داغ:
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

برجام چهره استکباری و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را نشان داد

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آمریکا و انگلیس آن‌قدر در کشور ما جنایت مرتکب شده‌اند که جای هیچ‌گونه دفاع و تعامل از خود باقی نگذاشته باشند و در جریان برجام این موضوع بیش‌تر روشن شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۲۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان روز استکبارستیزی است و اهمیت آن به دلیل این است که آمریکا نسبت به انقلاب، اسلام و ملت ما دشمنی دیرینه دارد.

وی افزود: آمریکا و انگلیس آن‌قدر در کشور ما جنایت مرتکب شده‌اند که جای هیچ‌گونه دفاع و تعامل از خود باقی نگذاشته باشند و در جریان برجام این موضوع بیش‌تر روشن شد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اثبات عدم قابل اعتماد بودن آمریکا در برجام خاطرنشان کرد: در صحبت‌هایی که از وزیر خارجه و دیگر مسئولان آمریکایی می‌شنویم بیشتر به روح خبیث آن‌ها پی می‌بریم.

وی با تأکید بر اینکه باید یوم‌الله 13 آبان مورد احترام قرار گیرد، ادامه داد: 13 آبان روز استکبارستیزی و روزی است که باید دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنیم و از آرمان‌های انقلاب ما مبارزه با استکبار است.

آشتیانی با انتقاد از برخی که می‌خواهند روحیه استکبارستیزی را از مردم بگیرند، گفت: متأسفانه برخی از مسئولان حتی قدیمی‌ترها کم‌کم در صحبت‌هایشان نسبت به استکبار تملق می‌کنند و با موضع‌گیری‌ها استکبار پسند به دنبال باز کردن راه آن‌ها به کشور هستند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که استکبار جهانی خون مردم را در سراسر دنیا را به جوش آورده است، ابراز کرد: باید به ملت ایران تبریک گفت و باید دشمن بداند که به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند روحیه استکبارستیزی را از ما بگیرد.
ارسال نظرات