مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: فلسفه عاشورا و قیام امام حسین(ع) یک مکتب سازنده و جاویدان است.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۳۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضوی‌راد در مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) که به همت حوزه حضرت زهرا(س) ناحیه کمیجان برگزار شد با تاکید بر اینکه اساسی ترین ابعاد حادثه عاشورا، درس ها و عبرت های این نهضت است، گفت: رویداد عاشورا در تاریخ همواره قابل تکرار است و در هر عصری یزید زمان وجود دارد.

وی افزود: امروز همانند واقعه عاشورا، تمام کفر و استکبار در برابر ایمان صف آرایی کرده و این مسیر ادامه داشته و حق همیشه جاری است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: امام حسین(ع) به تمام آزادگان جهان آموخت که می شود با یک قوای کم لشگرهای بزرگی را شکست داد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به نظر برخی از مسئولین درباره تعامل با آمریکا گفت: امروز مسئله ما با استکبار بر سر موضوعات هسته ای نیست و هرگز مشکل ما با استکبار حل شدنی نیست چرا که آنان می‌خواهند ما از دین خود و قرآن دست بکشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد:  این نظام و انقلاب ریشه در عاشورا دارد و عاشورا ریشه در ابدیت، و تا دنیا هست عاشورا نیز وجود دارد و خون امام حسین(ع) جاویدان است و هرچه زمان می گذرد عاشورا گسترده تر می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات