خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گمیشان گفت:مبنای اصلی مبارزه با استکبار جهانی نشات گرفته از قیام سرخ عاشورا است.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۵۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ باقر رحمانی فرمانده سپاه ناحیه گمیشان در خصوص یوم الله 13 آبان اظهار کرد : 13 آبان  58 حماسه ای بود که در آن دانشجویان انقلاب در اقدامی انقلابی و با پشتیبانی پیر جماران انقلاب دوم را رقم زدند تا روز طلایی شکست هیمنه غول استکبار دوران در حافظه تاریخ انقلاب شکل گرفت  و روز ملی استکبار ستیزی است.

 وی در ادامه افزود: مبنای اصلی مبارزه با استکبار جهانی نشات گرفته از قیام سرخ عاشورا ست و در این مسیر باید راه آزاد اندیشی و آزادی خواهی واقعی را به جهانیان نشان دهیم.

سرهنگ رحمانی در ادامه افزود: تجربه چند دهه نشان  داده است که دوره استکبار ستیزی نه تنها پایان نیافته است بلکه می بایست با اقتدار بیشتر از قبل پیگیری و ادامه یابد.

وی بحث استکبار ستیزی را یکی از انقلابی ترین اصول ها خواند و تصریح کرد: ای مهم پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به مشابه یکی از آموزه ها و کمترین های انقلاب مطرح شده که این اعتقاد برگرفته از مکتب پویای عاشورای حسینی است چرا که این اصل راه جهاد و شهادت را زنده نگه می دارد و سبب می شود جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار تمکین نکند.

فرمانده سپاه ناحیه گمیشان در ادامه اشاره کرد : روزی امام راحل فرمودند "هر چه فریاد دارید بر سر امریکا بزنید" لذا ما امروز هر چه گرفتاری داریم از امریکاست و هر چه هم فریاد می زنیم باید بر سر امریکا باشد البته امروز نباید از مساله نفوذ غفلت کنیم دشمن امروز بدنبال راهبرد نفوذ در افراد تاثیر گذار  و تصمیم گیر و تصمیم ساز در کشور است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: مسئولین باید هوشیار باشند و تحت هیچ شرایطی به گره گشایی از طرف امریکا و ایادی آن دل خوش نباشند چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای ما به امریکا و به آنها هیچ اعتمادی نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها