استاندار گیلان ملت ایران با نفی استکبار و استبداد، راه سرو و سالار شهیدان و راه بزرگی را که امام شهدا برای آنان ترسیم کردند را با هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب ادامه می دهند.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۷۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱

به گزارش بسیج از گیلان، محمدعلی نجفی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی و گیلان عزیز همیشه در همه مقاطع و ادوار بویژه در ایام الله مختلف حضور پرشور و حماسی داشته و دارند افزود: امروز هم این مردم همیشه در صحنه با شعارهای واحد ضد استکباری که امام راحل(ره) بیان نمودند و رهبر معظم انقلاب هم برآن تاکید دارند در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مردم با همان اقتدار و اندیشه در صفوف بهم فشرده و با وحدت کلمه حضوری مستمر دارند خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران اسلامی با خاطراتی که از 13 آبان همچون تبعید حضرت امام خمینی(ره)، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی دارند آن را بعنوان یک نماد ملی گرامی می دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: ملت ایران با نفی استکبار و استبداد، راه سرو و سالار شهیدان و راه بزرگی را که امام شهدا برای آنان ترسیم کردند را با هدایتهای عالمانه رهبر معظم انقلاب ادامه می دهند.

وی افزود: امروز هم استقلال خودمان را در کنار حضور نیروهای نظامی، انتظامی و با دیپلماسی قوی کشور در جامعه بین المللی اعلام می کنیم.

ارسال نظرات