مدیرکل بیمه ایران در لرستان گفت: ۲۴۴ میلیون تومان حق بیمه آتش‌سوزی به ۹ صاحب مغازه پاساژ قائم خرم‌آباد پرداخت شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۹۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان، شاپور جمشیدی مدیرکل بیمه ایران  لرستان در جلسه پرداخت خسارت زیان دیدگان حادثه آتش‌سوزی پاساژ قائم‌شهر خرم‌آباد که در سالن جلسات بیمه ایران در لرستان برگزار شد گفت: امروز حق بیمه، 9 صاحب مغازه در پاساژ قائم خرم‌آباد که مغازه یا فروشگاه خود را بیمه آتش‌سوزی کرده بودند پرداخت شد.
 
 حق بیمه خسارت دیدگان حادثه آتش‌سوزی پاساژ قائم‌ خرم‌آباد پرداخت شد

وی افزود: صاحبان این 9 مغازه درمجموع یک‌میلیون و 400 هزار تومان حق بیمه پرداخت کرده بودند که امروز 244 میلیون تومان خسارت به آن‌ها پرداخت شد.

 حق بیمه خسارت دیدگان حادثه آتش‌سوزی پاساژ قائم‌ خرم‌آباد پرداخت شد

رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان نیز در این جلسه با اشاره به آتش‌سوزی پاساژ قائم شهر خرم‌آباد بیان کرد : در جریان این آتش‌سوزی حدود 135 واحد تجاری دچار خسارت شد اما تنها حدود 24 واحد توانستند از بیمه استفاده کنند.

وی اشاره کرد : تجربه نشان داده است وقتی اتفاقاتی از این قبیل رخ می‌دهد تنها کمک‌های بلاعوض می‌تواند زندگی دوباره را به افراد خسارت‌دیده برگرداند که این امر تنها در قالب بیمه میسر است.

 حق بیمه خسارت دیدگان حادثه آتش‌سوزی پاساژ قائم‌ خرم‌آباد پرداخت شد

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: علی‌رغم اینکه بیمه عمر طولانی در کشور دارد اما هنوز در این زمینه فرهنگ‌سازی انجام نشده و مردم بافرهنگ بیمه آشنا نیستند به‌طوری‌که اکنون بسیاری از واحدهای تجاری و مسکونی استان بیمه نیستند و اگر اتفاقی بیفتد مردم سردرگم می‌شوند.

وی بیمه را منطقی‌ترین راه برای جبران خسارت‌ها دانست و گفت: آتش‌سوزی حادثه غیرمترقبه نیست و در هر زمان و نقطه‌ای ممکن است اتفاق بیفتد بنابراین توصیه می‌شود افراد نسبت به بیمه اموال و املاک خود اقدام کنند.

مجتمع تجاری قائم خرم‌آباد هشتم مهر ماه امسال دچار حریق شد و اجناس 133 واحد تجاری این پاساژ در آتش سوخت.

انتهای خبر/ز


ارسال نظرات