مدرس حوزه و دانشگاه:

شکاف و نفاق در جامعه مهلک ترین آسیب جامعه است

استاد حوزه و دانشگاه شکاف و نفاق را مهلک‌ترین آسیب دانست و گفت: دشمنان سعی دارند با رواج اخلاق‌های نادرست و ضد اسلامی در جامعه تفرقه ایجاد کنند تا به افکار پلید خود دست پیدا کنند.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۰۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حسین جوشقانی عصر امروز در اولین سالگرد مدافعان حرم کلانشهر اراک شهیدان «محمد زهره‌وند» و «سعید مسلمی» با اشاره به اینکه رشادت‌های شهدای مدافع حرم فراموش شدنی نیست، گفت: رشادت های شهدای مدافع حرم که با تقدیم جانشان در راه حفظ اسلام، با خدا معامله کردند، هرگز فراموش نخواهد شد.

وی افزود: سید الشهدا(ع) میزبان واقعی این شیدان است.شهدای مدافع حرم مصداق امروزی زهیرها، حُرها و سایر شهدای کربلا هستند.

این مدرس حوزه و دانشگاه شهادت را نعمت بزرگ الهی برشمرد و افزود: جوانان ما باید در شناخت شهدا بیشتر تلاش کنند و زندگی آنان را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

حجت‌اسلام جوشقانی تصریح کرد: شهادت، قدم نهادن در مسیر الله است؛ جوانان این مرز و بوم با شرکت در جبهه‌های حق علیه باطل راه انبیا و ائمه اطهار(ع) را پیمودند.

وی برگزاری مراسم یادبود را مایه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا سبب ارج نهادن به مقام شامخ آنها می‌شود.

این مدرس حوزه و دانشگاه با تاکید بر لزوم الگوگیری از سیره شهدا که گام در مسیر عاشورا نهادند، گفت: بر همه مردم واجب است که راه شهدا را ادامه دهیم و در زندگی از آنها الگو بگیریم، فردای قیامت باید جوابگوی این ششهیدان باشیم.

حجت‌الاسلام جوشقانی تصریح کرد: شهدا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل جان خود را نثار کردند تا توانستند آزادی، استقلال را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورند.

وی افزود: شکاف و نفاق در جامعه ما مهلک‌ترین آسیب است و دشمنان سعی دارند با رواج اخلاق‌های نادرست و ضد اسلامی در جامعه ما تفرقه ایجاد کنند تا به افکار پلید خود دست پیدا کنند.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به وحدت امت‌های اسلامی گفت: در امت اسلامی به وحدت و یکپارچگی نیاز داریم اگر این وحدت شکل بگیرد مسلمانان چه شیعه چه سنی در سراسر جهان یک صدا می‌شوند و هیچ نیرویی نمی‌تواند به امت اسلامی آسیب وارد کند.

حجت‌الاسلام جوشقانی تصریح کرد: امت اسلامی از تفرقه افکنی، دنباله‌روی و حرکت‌های شیطانی و بدعت وارد کردن در دین مانند جریان‌های تکفیری و وهابیت رنج می‌برد. باید با تمام قدرت و با وحدت کلمه در برابر آنان بایستیم.

وی در پایان با بیان اینکه شهدا از خواسته‌ها و علایق خود گذشتند تا بتوانند ارزش‌های دین اسلام را زنده نگه دارند، گفت: خداوند متعال به دلیل این نیت خالص به آنها اجر و ثواب بالای معنوی عطا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار