فرمانده سپاه اردل:

حفظ ارزشها ضامن دوام نظام امامت است

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس گفت: فراموشی آرمانها و انزوای جوانان مومن زمینه ساز انحراف وگمراهی می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۵۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه اردل در جمع بسیجیان گردان های بیت المقدس با تأکید بر ضرورت رواج داشتن روحیه بسیجی در بین جوانان، اظهار داشت: روحیه بسیجی داشتن جهاد در راه خداست، ترفندهای دشمنان علیه کشور به دلیل ترس آنان از گسترش اسلام است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، حفظ دستاوردهای کشور را بعد از انقلاب با وجود توطئه های دشمن از برکت قرآن و تعالیم دینی دانست و افزود: اسلام هراسی و اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی، معلول ترس دشمنان از روحیه بسیج و عدالت طلبی شیعیان است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: حفظ ارزشها ضامن دوام نظام امامت است و از بین رفتن ارزشها ، فراموشی آرمانها و انزوای جوانان مومن زمینه ساز انحراف وگمراهی می باشد.

وی در ادامه سخنانش افزود: جوانان نباید روحیه بسیجی را از دست بدهند تا هم به تکلیفشان عمل نموده و هم ازانزوا بیرون بیایند.

گفتنی است: از صبح امروز، رزمایش دو روزه گردانهای بیت المقدس و کوثر شهرستان اردل همزمان با سراسر استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار