مدیر کل سابق آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان، ابهت آمریکا را در هم شکست و دنیا را در بهت و حیرت فرو برد.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۵۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حیدری در جمع راهپیمایان مراسم ۱۳ آبان شهرستان باخرز با اشاره به جنایات امریکا در طول تاریخ گفت: قتل عام سرخ پوستان بومی امریکا، حمله اتمی به ژاپن، حمله نظامی به کشورهای کره، ویتنام، افعانستان، عراق و یمن و قتل عام هزاران نفر از مردم بی گناه این کشورها تنها گوشه ای از جنایات آمریکا است که در ذهن تاریخ نقش بسته است.

وی با اشاره به حقوق بشر امریکایی افزود: آمریکا با جنایت‌هایی که انجام داده است دیگر آبرویی برای خود باقی نگذاشته است و هرکس حقوق بشر آمریکا را باور کند نادان است.امروز کشورهایی دیگری همچون عربستان که سرسپردگی آنها به امریکا و اسرائیل بر کسی پوشیده نیست، جنایات زیادی را در یمن مرتکب میشوند و حامی مالی داعش محسوب میشوند ولی با حمایت همین امریکا، به عضویت شورای حقوق بشر سازمان ملل در می آیند که این همان جایزه نوکری آنها برای آمریکا است.

معاون سابق وزارت اموزش و پروش با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ادامه داد: اینکه تعدادی جوان دانشجو دور هم جمع شدند و با حمله به سفارت امریکا، لانه جاسوسی این کشور را کشف کردند، نه تنها دنیا را در بهت و حیرت فرو برد، بلکه ابهت آمریکا را در هم شکست.

حیدری به نفوذ ایران در کشورهای منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز خدواند، به جمهوری اسلامی ایران آنچنان عزتی داده که حرف اول را در منطقه میزند و نفوذ  ایران در کشورهایی همچون عراق، سوریه، لبنان و یمن، خشم آمریکا و متحدانش را برانگیخته ست.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت مهدی(عج) تدوام خواهد داشت و هرکس بخواهد چوب لای چرخ این نظام بگذارد به همان خواری و ذلتی خواهد افتاد که امثال بنی صدر و منافقین به آن دچار شدند.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها