فرماندار پارسیان گفت: دانش‌آموزان باید با الگوگیری از رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌های حسین فهمیده‌ها درس بگیرند و با استفاده از فرامین مقام معظم رهبری با انتخاب مسیر درست به سمت هدفی مشخص گام بردارند.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۶۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از پارسیان، محمد رادمهر عصر امروز ضمن گرامیداشت هفته‌ی بسیج دانش آموزی در دیدار با نخبه‌های بسیج دانش آموزی اظهارداشت: امروز بسیج دانش آموزی به عنوان نهادی قانونمند در کنار تعلیم و تربیت، در جهت دهی انقلابی و اسلامی به دانش آموزان نقش مهم و بسزایی ایفا می‌کند.

وی از دانش آموزان و نخبه‌های بسیجی شهرستان خواست که سطح آگاهی خود در عرصه‌های مختلف موجبات پیشرفت و رشد علم خود را افزایش دهند و گفت: شماها آینده‌سازان شهرستان و کشور عزیزمان ایران اسلامی هستید.

فرماندار پارسیان در ادامه تصریح کرد: دانش آموزان باید با کسب علم و دانش موجب سرافرازی کشور شوید و امید ما مسئولین به پیشرفت‌های شما دانش آموزان است و ما مسئولین در کنار شما از هیچ کوشش و تلاشی در جهت پیشرفت شماها دریغ نخواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان با اشاره به اینکه دانش آموزان نخبه را پایه و اساس علم و دانش هستند، خاطرنشان کرد: شهرستان پارسیان در عرصه علم و فرهنگ در استان پیشگام و پیشتاز می‌باشد و تمامی این موفقیت‌ها با وجود دانش آموزان ممتاز و نخبه حاصل شده است که با موفقیت در تمامی عرصه‌های علمی توانسته‌اند شهرستان را زبان زد عام و خاص قرار دهند و امیدواریم همیشه بهتر از سال قبل باشیم.

رادمهر تاکید کرد: دانش آموزان باید با الگوگیری از رشادت‌ها و حماسه سازی‌های حسین فهمیده ها درس بگیرند و با استفاده از فرامین مقام معظم رهبری با انتخاب مسیر درست به سمت هدفی مشخص گام بردارند.
 
فرماندار پارسیان با اشاره به شکست دشمنان در جنگ سخت یادآور شد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با حمایت استکبار و راه اندازی هزاران شبکه‌های اینترنتی و مجازی و ماهواره‌ای در حال برنامه‌ریزی و سعی می کنند از راه‌های نفوذ فرهنگی و اعتقادی به کشور و نظام اسلامی ما ضربه بزند.

رادمهر در پایان اضافه کرد: وظیفه ما مسئولین و بویژه شما دانش آموزان این است که با فراگیری علم و دانش و با بصیرت و تفکر بسیجی بتوانند در مقابل دشمنانان قسم خورد انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم.
ارسال نظرات