رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خبر داد

تصویب 100 طرح در شورای شهر بندرعباس با محوریت اشتغالزایی در مساجد و پایگاه‌های بسیج

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از تصویب 100 طرح در شورای شهر بندرعباس با محوریت اشتغالزایی جوانان در مساجد و پایگاه‌های بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۷۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
پرویز سالاری شامگاه سه‌شنبه در حاشیه پنجمین مجمع راهبردی بسیج شهرستان بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: میدان جنگ عوض شده است و از جنگ سخت و ابزاری وارد عرصه جنگ نرم و جنگ اقتصادی شده‌ایم و باید در این راه با دشمن وارد میدان جنگ شویم.

وی افزود: بسیاری از آقایان ادعا دارند تبادل فرهنگی انجام می‌شود، در حالی که این تهاجم فرهنگی است، تبادل فرهنگی آن است که فعالیت‌ها، فن‌آوری‌ها، سخت‌کوشی‌ها، حرکات و خدمات کشورهای دیگر توسط دانش‌آموزان و دانشجویان کشور ما رویت و به عنوان راهکار و راهنما از آن استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: باید با دشمن کنونی به روش و سبک خودش جنگید و برنامه‌های متناسب با فرهنگ و اعتقادات ملی، قومی، محلی و دینی جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دینی تأثیرگذار برگزار و برای مقابله با جنگ نرم اتاق‌های فکری راه‌اندازی شود.

سالاری عنوان کرد: امروزه ارزان‌ترین تفریح برای کودکان و نوجوانان ما فضای مجازی است که به سلیقه دشمنان به نسل آینده ما خوراک فکری رسانده می‌شود و اگر خوراک فکری مناسبی به آنان نرسانیم در آینده‌ای نه‌ چندان دور با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهیم شد.

وی مطرح کرد: در شورای شهر بندرعباس طرحی به تصویب رسید که 100 متر از فضای مساجد و پایگاه‌ها برای اشتغال‌زایی و رفع مشکلات مردم و به عنوان فضای تجاری و فرهنگی در اختیار آنها قرار بگیرد و نیازهای محله و مردم شناسایی شده و اقدامات لازم برای رفع نیاز صورت بگیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار