جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

آمریکایی‌ها از پشت خنجر می‌زنند

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ما نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کنیم ما هرگاه به آنان اعتماد کردیم از پشت خنجر زدند چرا که آنها هر ساله برای مبارزه با ایران نیز بودجه تصویب می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۷۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
 



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، علینژاد ظهر امروز در یادواره شهید حسین فهمیده و 6 شهید دانش آموز بندرلنگه در سالن اجتماعات الغدیر بندرکنگ اظهار داشت: شهدای دانش آموزان بسیجی سربازان خوبی در آینده برای جانفشانی در راه وطن و و لایت هستند راهی که امروز ما طی می‌کنیم همان راهی است که امام حسین(ع) و اهل بیت (ع) 1400سال پیش پیمودن است و خداوند بر ما توفیق دهد تا راه امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) را ادامه دهیم.

وی افزود: در ششمین روز از هفته بسیج دانش آموزی یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز کشور و 106 شهید هرمزگانی و 6 شهید دانش آموز بندرلنگه‌ای را گرامی می‌داریم و ما باید در راه شناساندن شهدای دانش آموز تلاش بیشتری کنیم.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: به موقع عمل کردن حسین فهمیده باید برای ما درس و سرمشق باشد چرا که نحوه شهادت شهید فهمیده ترس را در دل دشمنان انداخت.

علی نژاد خاطرنشان کرد: امروز آسایش و آرامش ما را شهدا تضمین کردند و از همه مهتر از برکت خون شهید اقتدار داریم در طول تاریخ چنین امنیت و جایگاهی  را در ایران سراغ نداریم.

وی گفت: یکی دیگر از دستاوردهای دیگر شهدا مبارزه با زورگویی و استکبار آمریکایی‌ها است و امروز بیش از همیشه باید به سبک زندگی شهدا بپردازیم و در جامعه ترویج دهیم.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان یادآور شد: ما نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کنیم ما هرگاه به آنان اعتماد کردیم از پشت خنجر زدند چرا که آن‌ها هر ساله برای مبارزه با ایران بودجه تصویب می‌کنند و امروز بیش از گذشته نیاز به روحیه انقلابی و از خود گذشتگی داریم و شهدا نگذاشتند حرف امام بر زمین بماند و امروز هم نباید بگذاریم حرف ولایت بر زمین بماند.

انتهای پیام/3264/ح20
http://fna.ir/3VQBEE
Email Instapaper Google+ LinkedIn Pocket WhatsApp
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
تنظیمات علاقه مندی های من

انتخاب عناوین برتر خبری
بازگشت

    پربحث ترین ها
    سیاسی
    اقتصادی
    اجتماعی
    ورزشی
    بین الملل
    استانها
    فرهنگی
    دیدگاه
    حماسه و مقاومت
    فضای مجازی
    صوت و تصویر

شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    فارس پلاس
    کانال تلگرام
    اینستاگرام
    تــوئــیــتر

    ارتباط با ما سخن ما تبلیغات در سایت اعلام مشکل سایت

FarsNews
خبرگزاری فارس Fars News Agency
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است. ©2016 Fars News Agency. All rights reserved


ارسال نظرات
آخرین اخبار