امروز اولین مرحله از رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت المقدس شهرستان بانه در پادگان شهید نصرالهی آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۹۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز اولین مرحله از رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت المقدس شهرستان بانه با حضور گردان های بسیج الی بیت المقدس سپاه این شهرستان  در پادگان شهید نصرالهی بانه آغاز شد.

سرهنگ سلیمانی فرمانده سپاه بانه گفت: امروز گردان های بسیج الی بیت المقدس سپاه بانه در اولین روز از رزمایش پس از استقرار در منطقه عمومی رزمایش، اجرای برنامه های آموزشی و توجیه توسط فرماندهان گردان را در دستور کار خود خواهند داشت.

 

وی  در ادامه ، به حضور کلیه گردان های شرکت کننده این رزمایش در راهپیمایی روز سیزدهم آبانماه که به روز استکبار ستیزی ملت ایران نام گذاری شده نیز اشاره کرد و افزود: همه بسیجیان حاضر در رزمایش در این برنامه شرکت خواهند داشت.


فرمانده سپاه بانه خاطرنشان کرد، پس از برگزاری راهپیمایی بسیجیان گردان های بیت المقدس در منطقه عمومی رزمایش دوباره حضور خواهند یافت و برنامه های آموزشی خود را از سر خواهند گرفت.

سلیمانی اجرای پیاده روی روزانه و همچنین پیاده روی شبانه را از دیگر برنامه های مهم در روز اول این رزمایش برشمرد و گفت: ارتقای توان دفاعی و رزمی بسیجیان گردان های الی بیت النقدس از اهداف مهم این رزمایش است که امیدواریم طبق سناریوی از پیش تعیین شده به ان دست یابیم.

وی تصریح کرد: مرحله اصلی رزمایش در 14 آبانماه با حضور 5 گردان بیت المقدس ویژه برادران و یک گردان ویژه خواهران بسیجی( کوثر) در سه مرحله اصلی و یک مرحله تکمیلی در حضور اعضای شورای تامین، مسئولین و خانواده معظم شهدا برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات