امام جمعه هرات مطرح کرد:

شعار«مرگ بر آمریکا» برگرفته از عقل و منطق است

امام جمعه هرات اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکای ما برگرفته از احساس نیست بلکه برگرفته از منطق، عقل و شرع است.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۰۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، امام جمعه هرات در جمع راهپیمایان 13 ابان ماه ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز ملی استکبارستیزی اظهار داشت: حضرت امام(ره) حرکت دانشجویان درتسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نام نهاد بنابراین این روز باید درخاطره‌ها زنده بماند.

حجت الاسلام جعفری 13آبان را روز رسوایی آمریکا دانست و گفت: دانشجویان پیرو خط امام راحل در 13آبان سال 1358 با تسخیر لانه جاسوسی ضمن شکستن هیمنه آمریکا با افشاگری‌های گوناگون این روز را به عنوان روز رسوایی آمریکا در خاطره‌ها ثبت کردند.

وی افزود: امام خمینی (ره) گفت هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید ولی برخی ضمن نفی سخنان ایشان ،شعار مرگ بر آمریکا را احساسی تلقی میکنند، در صورتیکه این شعار پشتوانه دینی و عقلی دارد.

امام جمعه هرات بزرگترین و بالاترین درس مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع) را مقابله با ستمگران و استکبارستیزی عنوان و خاطر نشان کرد: آنچه لازم است از قیام امام حسین (ع) بیاموزیم استکبار ستیزی و کوتاه نیامدن در مقابل دشمن است.

حجت الاسلام جعفری گفت: همه باید از قیام امام حسین (ع) درس آزادگی و ایستادگی و ظلم ستیزی بگیریم و این ارزش ها را برای خود حفظ کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار