جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفـت: هر جا از دشمن ترسیدیم دشمن بر ما غلبه کرد و هرجا حرف امام و مقام معظم رهبری را گوش دادیم موفق و سربلند بودیم.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۱۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، علی علی‌نژاد امشب در مراسم اختتامیه دوره تربیت و تعالی سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه با گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز 160شهید دانش‌آموز استان و 6 شهید دانش‌آموز بندرلنگه اظهار داشت: انقلاب اسلامی تحولی در دنیا ایجاد کرد و معادلات دنیا را بهم زد، کسی تصور نمی‌کرد انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام (ره) این معادله را ایجاد کند.

وی افزود: الگوی بسیج شدن نیروهای مردمی در کشورهای آزادی‌خواه از انقلاب اسلامی ایران است، و ما امروز شاهد پیشرفت روز افزون در کشورمان هستیم.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اضافه کرد: امروز ما باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کنیم انتظاری که مقام معظم رهبری از ما دارند این است که ما با در همه شرایط از انقلاب اسلامی حفاظت و نگهداری کنیم.

علی‌نژاد تصریح کرد: ما باید روحیه استکبار ستیزی که در ملت و مردم  وجود دارد را پر رنگ جلوه دهیم، هر جا ما از دشمن ترسیدیم دشمن بر ما غلبه کرد و هرجا حرف امام و مقام معظم رهبری را گوش دادیم موفق و سربلند بودیم و امروز ماموریت ما نسبت به گذشته سخت‌تر است.

وی گفت: ما نباید بگذاریم دشمن از خاکریزهای خط مقدم ما عبور کند، و سپاه باید یکه‌تاز میدان باشد، امروز باید به مردم خدمت کنیم روشنگری و بصیرت انجام دهیم و برای خدمت به مردم روحیه انقلابی مورد نیاز ماست.
ارسال نظرات