مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: با بهره‌گیری از اساتید مجرب کشوری و حضور بیش از یک‌هزار دانش آموز متوسطه دوم این جزیره، اولین جلسه برنامه‌ریزی و مشاوره کنکور 96 در سالن وحدت قشم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۲۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان به نقل از خبرگزاری خبرگزاری فارس بهرام پوراشرف ظهر امروز در همایش یک هزار نفری دانش‌آموزان قشمی، میزان آمار قبولی دانش آموزان قشمی در کنکور 95 و ورود 60 دانش آموز این جزیره به دانشگاه های معتبر کشوری را مطلوب خواند و اظهار کرد: برای افزایش سهمیه دانش‌آموزی شهرستان قشم در دانشگاه های خوب کشور و قبولی در رشته‌های مورد نیاز جزیره، برنامه‌ریزی مطلوبی در حوزه آموزش صورت گرفته است.
 
وی افزود: برای تحقق این اهداف آموزشی و مطابق نیازسنجی به عمل آمده، تصمیم به برگزاری جلسات با محوریت برنامه‌ریزی و مشاوره درسی برای دانش آموزان پایه سوم متوسطه، دوم و پیش دانشگاهی شده است.
 
به گفته پور اشرف، این جلسه مشاوره و برنامه‌ریزی درسی، اولین گام در افزایش سهمیه دانش‌آموزی در کنکور 96 بوده است.
 
این مسئول تعداد دانش آموزان حضور یافته در این جلسه را قریب به یک هزار نفر عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: 500 دانش آموز دختر و 500 دانش آموز پسر مدارس متوسطه دوره دوم و پیش دانشگاهی این شهرستان با بهترین و جدیدترین شیوه‌های حل مسأله، درس‌های مهم و مباحث کلیدی و همچنین نحوه و شیوه‌های مطالعه صحیح آشنا می‌شوند.
 
پوراشرف یادآور شد: در کنکور گذشته 10 دانش آموز جزیره در رشته‌های پزشکی و مرتبط با آن وارد دانشگاه های کشور شده‌اند که از این تعداد 7 نفر در رشته‌های پزشکی و 3 نفر در رشته های زیر مجموعه پزشکی از جمله پرستاری، مامایی و هوش‌بری قبول شده اند.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم اضافه کرد: تعداد 22 دانش آموز نیز به دانشگاه‌های تهران، شیراز، اصفهان، کرمان، زاهدان و بندرعباس در بهترین رشته های مهندسی ورود پیدا کرده‌اند.
 
ارسال نظرات