پیام قدردانی فرماندار تفت از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان

فرماندار تفت با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم شریف تفت در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۳۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در این پیام با اشاره به حضور باشکوه مردم غیور شهرستان تفت همگام با سایر مردم در سراسر کشور در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان آورده است: حضور فعالانه اقشار مختلف مردم به ویژه آینده سازان میهن عزیز اسلامی، نشانه روشنی از بینش و بصیرت بالای مردمی است که همواره پاسدار آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

وی افزوده است: باردیگر مردم غیور و ولایتمدار میهن عزیز اسلامی با حضور حماسی و گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، عظمت و شکوه اسلام و انقلاب اسلامی را به جهانیان نمایاندند و ثابت کردند این ملت همچون همیشه در مبارزه با قلدری و زورگویی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار همچو کوهی استوار ایستاده اند.

فرماندار تفت با تجلیل از حضور حماسی مردم در این همایش ملی ادامه داده است: مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان تفت نیز همگام با سایر مردم در صفوفی به هم فشرده ، شور و شعور ستودنی شان را به رخ استکبار جهانی و ایادی شوم آن کشیدند و به ياد روزهاي اول انقلاب شعار «استقلال ،آزادي ،جمهوري اسلامي» را فرياد زده و حماسه اي ديگر از عشق و دلدادگی به امام امت خویش را آفريدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار