امام جمعه بروجرد:

هرجا نظام نیاز داشته باشد بسیج آماده خدمت است

امام جمعه بروجرد گفت:هرجا نظام اسلامی نیاز داشته باشد نیروی بسیج آماده خدمت بوده و هست.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۴۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

به گزار ش برگزاری بسیج ازلرستان ،حجت الاسلام و المسلمین ترابی در مراسم آغاز رزمایش مدافعان حرم در این شهرستان اظهار داشت:بسیج یک پدیده کم یاب است و تشکیل بسیج باعث جمع کردن خیل عظیمی از جوانان و نوجوانان شد.

وی افزود:بسیج باعث شد که نظام و انقلاب به اهداف خود برساند و انقلاب را به جایگاه ممتاز برساند.

امام جمعه بروجرد گفت:بسیج و بسیجی به یک فرهنگ تبدیل شده است تا هر ناممکن را ممکن سازد و بستر را همیشه برای توسعه مادی و معنوی فراهم نماید و بسیج اماده است که هر جا نظام نیاز داشته باشد در صفوف مقدم حضور پیدا کند لذا در دور افتاده ترین مناطق نیز بسیج حضوری مقتدرانه دارد.

ترابی افزود:اگر بسیج و بسیجیان نبودند تاریخ ما چنین مقتدارنه نبود و اگر حضور بسیج در کنار سایر نیروهای نظامی نبود شاید سر نوشت جنگ عوض می شد و پیروزی اسلام و مسلمین نیز در کار نبود و سازندگی دوران پس از جنگ نیز اتفاق نمی افتاد.

وی اظهار داشت: ایستادگی ملت ها و بیداری اسلامی که به وجود آمده است همه مدیون افکار و ایده های بسیج است و ملت های منطقه از بسیج الگو گرفته اند و به کمک افکار بسیج است که این ملت ها می توانند مقابل زیاده خواهی استکبار بایستند .

امام جمعه بروجرد بر بسیج و بسیجیان درود فرستاد و گفت:بسیجیان امروز مانند دیروز آماده اند در همه صحنه ها حضور پر شور پیدا کنند و همیشه آماده دفاع از اسلام و قرآن و نظام بوده اند و بساط توطئه دشمنان را بر چیده اند.

وی افزود: همانطور که دیروز در سالهای دفاع مقدس حضور پیدا کردند امروز نیز حضوری بسیار روشن برای مقابله با جنگ نرم و هجمه های دشمن را دارد .

فرمانده ناحیه بروجرد نیز در این مراسم گفت: امروز به برکت حضور بسیج در صحنه دشمنان نظام در تحقق اهداف خویش ناکام مانده اند و بسیجیان نشان دادند امروز هر جا نیاز باشد در صحنه حضور پرشور دارند. سرهنگ سوری افزود: به اذعان سایر نیروهای مسلح حضور بسیج باعث پیروز های صحنه های نبرد حق علیه باطل شده است و امروز نیز بسیجیان در همه عرصه ها موفق عمل کرده اند.

ارسال نظرات