مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز:

عزدارای برای امام حسین(ع) باید همراه با شور و شعور باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز در هیئت عاشقان ولایت حوزه امام مهدی(عج) این سپاه، گفت: عزدارای و گریه برای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) باید همراه با شور و شعور باشد.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۵۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد نجف پور با اشاره به نقش محرم در زنده نگهداشتن اسلام، افزود: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند محرم و صفر موجب شده تا اسلام زنده بماند و علت این مطلب را نیز باید در فرهنگ حسین جستجو کرد.

وی ادامه داد: فرهنگ حسینی مالا مال از استکبار ستیزی، تن به ذلت ندادن، احیا گری، وفاداری، ولایت مداری و نهایت آن شهادت است که هر کس این ها را داشته باشد دیگر ترسی از مستکبران عالم نخواهد داشت.

حجت الاسلام نجف پور خاطر نشان کرد: همین فرهنگ عاشورایی و حسینی بود که موجب شد ملت ایران با دستانی خالی در مقابل ظلم بایستند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

وی با اشاره به نقشه های شوم دشمن برای انحراف انقلاب، اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب و طبق نظریه های اندیشمندان خود متوجه این مسئله شده است که دوام انقلاب به شور و شعور حسینی و انتظار مهدی موعود و اطاعت از ولایت فقیه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز ادامه داد: همین امر دشمن را بر آن داشته تا با برنامه ریزی های مختلف و ایجاد سازمان های متنوع و صرف هزینه ای سنگین این سه رکن اساسی را نابود کرده و یا به انحراف بکشاند.

وی بیان داشت: یکی از راهبردهای استکبار برای مقابله با فرهنگ عاشورا قرار دادن مذهب در مقابل مذهب است که در این راستا با ایجاد گروه های مختلف همچون شیعه لندنی، وهابیت، داعش و ... مسلمانان را به جان هم بیندازد تا شور تبدیل به شعور نشود.

حجت الاسلام نجف پور در پایان تاکید کرد: مبادا با بی بصیرتی در دام نقشه ها و ترفندهای دشمن گرفتار شویم و بدون معرفت و آگاهی به عزاداری بپردازیم و اعمالی انجام دهیم که نه تنها خیری برایمان نداشته باشد بلکه به شیعه و اسلام ضربه زده و بهانه به دست دشمن بدهیم تا در جهان از آن به عنوان شیعه هراسی استفاده و تبلیغ کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار