فرمانده سپاه ناحیه رودان :

حرکت در راه شهدا مستلزم کار جهادی است

فرمانده سپاه ناحیه رودان گفت : پس زمینه شهادت، کار جهادی است و حرکت در راه شهدا، مستلزم کار جهادی است.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۶۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،سرهنگ ابراهیم حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه رودان ضمن تسلیت ایام اسارت آل الله و تبریک فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی گفت: پس زمینه شهادت، کار جهادی است و اگر بخواهید در راه شهیدان حرکت کنید باید جهادی باشید.

فرمانده سپاه ناحیه رودان تصریح کرد: جهاد اصیل باید فی سبیل الله باشید و این شاخص را چه کسی مشخّص می کند، الآن جریان تکفیردر منطقه با افرادی که مسلمان و اهل انجام عبادات هستند و خودشان را مجاهد می نامندولی سبیل الله را گم کرده اند، و ولی فقیه است که چون راهبری دقیق و بصیر، سبیل الله را به ما نشان می دهد.

حسین زاده یادآور شد: خروجی این یادواره ها پیروی از شهداست و ما به مجاهد نیاز داریم و عرصه مقابل ما جنگ نرم و فرهنگی است که طاقت فرساتر و مؤثرتر از جنگ سخت است چرا که جنگ نرم، دیربازده است و بسیاری را مأیوس می کند و راز عظمت این جهاد نیز در همین است.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از همه کسانی که در برگزاری یادواره ۵ شهید دانش آموز بخش رودخانه همکاری داشتند خاطر نشان کرد: از اداره آموزش و پرورش منطقه ای رودخانه ،حوزه دانش آموزی رودخانه ،حوزه های مقاومت صاحب الزمان (عج) و شهید حاجبی بخش رودخانه و همه بسیجیان و دانش آموزان که به برگزاری این یادواره کمک کردند خدا قوت و خسته نباشید می گویم .
ارسال نظرات
آخرین اخبار