در هفته بسیج دانش آموزی فرمانده سپاه ناحیه رودان با خانواده شهدای دانش آموز دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۶۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی فرمانده سپاه ناحیه رودان ،مدیر آموزش و پرورش رودان ،معاون اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رودان ومسئولین حوزه های دانش آموزی خواهران و برادران با خانواده شهدای دانش آموز شهریار ناظری و علی عباسی دم شهری دیدار کردند.

سرهنگ ابراهیم حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه رودان در این دیدارضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهار کرد:دانش آموزان در دوران جنگ تحمیلی نقش بسیار مهمی را ایفا و ایثارگری های زیادی از خود به جا گذاشتن و این که ما به دیدار پدران و مادران شهداءبرویم کمترین کاری است که در مقابل این همه فداکاری آنان انجام می دهیم.

در ادامه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: تجلیل از مقام شهداءدر سرلوحه کار بسیج،سپاه و آموزش و پرورش قرار گرفته است و به خود لازم دانستیم درهفته بسیج دانش آموزی با خاتواده شهدای دانش آموز دیداری داشته باشیم.

احمد رحیمی پور اضافه کرد:تمام امنیتی که ما داریم مدیون خون شهداء و ایثار آنان است که در جبهه های حق علیه باطل جنگیدند و حماسه ها آفریدند و نمونه بارز این ایثار و از خود گذشتگی شهادت شهید حسین فهمیده است.

شهید شهریار ناظری رزمنده بسیجی در لشکر۴۱ ثارالله که درسال ۱۳۶۵بر اثر اصابت تیر مستقیم به سینه به شهادت رسیده است و شهیدعلی عباسی دم شهری رزمنده بسیجی که در تاریخ۲۵/۱۰/۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ بر اثر برخورد ترکش خمپاره به شهادت می رسند.
ارسال نظرات