رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تسخیرلانه جاسوسی آمریکا گفت: این امر یکی از وقایع مهم انقلاب در مقابل آمریکای زورگو بود و جای بسی خوشحالیست که مبارزه با استکبار ادامه دار است.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۶۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،علیرضا بنی خزائی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۱۳ آبان متعلق به قشر خاصی نیست بیان داشت: در جمهوری اسلامی ایران عمومیت مردم در این روز سهیم هستند که نقش سازنده و اساسی در مقابل توطئه های دشمن داشتند و سبب شد مقر جاسوس آنها تسخیر شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی میناب با اشاره به نامگذاری روز ۱۳ آبان به عنوان روز مباره ملی با استکبارجهانی گفت: تبعید امام  راحل(ره) به ترکیه در سال ۴۳ ،کشتار وحشانه جمع زیادی از دانش آموزان و دانشجویان در سال ۵۷ وتسخیر لانه جاسوسی امریکا در سال ۵۸ یک از علتهای نامگذاری این واقعه بود.

بنی خزائی خاطرنشان کرد: همه اقشار مردم در این روز با پیمان بستن با رهبر فرزانه خود و با حضور پرشور خود در راهپیمایی ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدای دانش آموز و دانشجو این اقدام مستکبرین را محکوم می کنند.

وی گفت: ۱۳ آبان بیانگر بصیرت انقلابی وخلق خوی نسل جوان در سال ۵۷ است که امام  راحل (ره) در پاسخی به مواضع برخی از افراد روشن فکر نما از حرکت دانشجویان به عنوان انقلاب دوم تعبیر کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی میناب بیان داشت: امروز مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری  وجود روحیه انقلابی گری در بین دانش آموزان، دانشجویان و حوزه های علمیه بوده که با قرار گرفتن در بطن انقلاب و ادامه دار شدن این انقلاب به ترویج آن پرداخته شود.

بنی خزائی با اشاره به سخنان بنیان گذار انقلاب اسلامی مبنی بر این که آمریکا «شیطان بزرگ است» یادآور شد: بر کسی پوشیده نیست که مسبب و منشا همه آشوب ها در جهان امروز از سوی این مستکبر جهانی است و بهترین مناسبتی که در بحث انقلاب دانش آموزان تطابق دارد ۱۳ آبان بوده که از اهمیت آن نباید غافل شد.
ارسال نظرات