خبرهای داغ:
دکترطیب ملک پور:

برخی ها جای خدا و کد خدا را اشتباه گرفته اند

دکتر ملک پور گفت:انقلاب بنا بر خواسته اکثریت مردم شکل گرفت و در کنار این سیل عظیم جمعیت خود را همراه کردند. شاید عیارشان انقلابی نبودو یا بسیار ضعیف بود.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۷۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
دکتر ملک پوردر گفتگو با خبر نگار خبر گزاری بسیج در خصوص کسانیکه  از کرده خود مبنی بر اشغال سفارت آمریکا پشیمان هستند گفت:انقلاب بنا بر خواسته اکثریت مردم شکل گرفت و در کنار این سیل عظیم جمعیت خود را همراه کردند. شاید عیارشان انقلابی نبودو یا بسیار ضعیف بود.
دکتر ملک پور بیان کرد: انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است.جوان آن روز اولین شعارش استکبار ستیزی بود.
وی ادامه داد: برخی ها از کرده خودپشیمان شدند و این ها از صف انقلاب جدا شدند.در کناراین رویش ها ی فراوان  ریزش هایی هم مطرح است.ما باید از ذهن های مریضی بترسیم که همواره نا امیدی را به قلب جوان ما تزریق می کنند.و خود را مرعوب استکبار قلمداد می کنند. 
ملک پور تأکید کرد: اینها هرجا پیشرفتی انقلاب داشته باشد زودتراز استکبار صدایشان به آسمان می رسد. ندای امام یک ندای ابراهیمی وآسمانی بود و مردم را با شعار نه شرقی و نه غربی  جمهوری اسلامی به صحنه آوردند.
وی افزود: برخی ها هم جای خدا با کدخدا را عوض کردند و آمریکا هم از نظر آنان قدرت مطلق است و این در حالی بود که امام مستضعفان و رهبر انقلاب قدرت مطلق را از آن خدا می دانند. و قدرت غرب را پوسالی و توخالی می دانند.

۱۰۰۲/پ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها