همزمان با سراسر کشور،رزمایش بزرگ بیت المقدس با حضور بسیجیان برادر وخواهر در قالب55گردان در پلدختر آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۸۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،در رزمایش بزرگ 14هزار نفری شهدای مدافع حرم که توسط قرارگاه امام هادی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در خرم آباد،پلدختر،دورود و نورآباد برگزار می شود چهار گردان بیت المقدس برادر و یک گردان کوثر خواهران این رزمایش را در شهرستان پلدختر برگزار می کنند.
 
سرهنگ علی ناصری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با اشاره به آغاز رزمایش بیت المقدس در پلدختر اظهار داشت:این رزمایش 13و14آبان ماه در منطقه جهانگیر برگزار می شود.
 
وی بیان کرد:ابتدای رزمایش نیروهای بسیجی به صورت سازماندهی شده در راهپیمایی13آبان شرکت کردند.
 
ناصری با بیان اینکه امسال رزمایش بسیجیان پلدختر با سال های گذشته تفاوت هایی دارد تصریح کرد:امسال برای اولین بار عملیات رزمی رزمایش در شب برگزار می شود.
 
وی اضافه کرد:دفاع از کوی و برزن،امداد ونجات ،عملیات دفاعی ، تاخیری،حفاظت از نقاط حساس شهر و برپایی تور ایست و بازرسی از جمله عملیات های این رزمایش که برگزار می شود.
 
وی یادآورشد:در این عملیات از مواد منفجره و فشنگ های جنگی استفاده می شود.
 
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر ادامه داد:کلاس های آموزشی قبل از برگزاری رزمایش و حلقه های صالحین از امروز بعدازظهر آغاز شده و همچنان ادامه دارد
وی تصریح کرد:تمهیدات لازم برای برگزاری عملیات تاخیری،کمین و ایست وبازرسی که همراه با انفجار در محل برگزاری رزمایش اندیشیده شده است

ارسال نظرات