با رمز «لبیک یا محمد رسول الله»؛

نمایش اقتدار هزاران بسیجی در بام ایران

رزمایش الی بیت المقدس 5 با حضور هزاران نفر از بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری همزمان با 14استان کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۸۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس 5 تحت عنوان عاشقان حسینی صبح امروز با اعلام رمز مقدس "لبیک یا محمدرسول الله" از قرارگاه مرکزی امام هادی علیه السلام سازمان بسیج مستضعفین کشور، در استان چهارمحال و بختیاری نیز همزمان با 13 استان دیگر کشور آغاز شد.

سردار رضا محمدسلیمانی،‌افزود: این رزمایش از روز گذشته با حضور بسیجیان در راهپیمایی استکبار ستیزی به مناسبت 13 آبان شروع شده و برای اولین بار در برنامه های بسیج، سه ناحیه مقاومت استان چهارمحال و بختیاری رزم شبانه با تیراندازی اجرا کردند.

وی، گفت: بر اساس گزارش های رسیده، 26گردان بیت المقدس و 8 گردان کوثر با استعداد نیروی بیش از 6هزار نفر، برنامه های پیش بینی شده برای رزمایش عاشقان حسینی را با موفقیت جرا کرده اند و شور حسینی در مناطق ده گانه رزمایش حاکم است.

سردار محمدسلیمانی در صبحگاه نیروهای بسیجی شهرستان شهرکرد در منطقه عمومی رحمتیه، که حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این رزمایش، از آمادگی بالای رزمی گردانهای بیت المقدس، امام حسین علیه السلام، عاشورا، و کوثر برای مقابله با هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی خبر داد.

گفتنی است: نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در مراسم صبحگاه بسیجیان این شهرستان در روز دوم رزمایش عاشقان حسینی به تشریح دغدغه های اهل تقوا، مؤمنین و بسیجیان پرداخت و جهاد را از الزامات ایمان برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، رمز رستگاری مؤمنین را در جهاد دانست و گفت: دشمنان تلاش می کنند جهاد را از ما بگیرند و ما را به سوی یک سری مسایل دنیایی بکشند و بعد بگویند دنیای تان دچار مشکل شده، پس باید به سوی دشمن برویم.

وی، تأکید کرد: جهاد یک وظیفه مستمر ایمانی است و مختص یک روز، یک مقطع، دوران خاص و چند سال مشخص نیست. ایمان برای مؤمن جهاد را تکلیف کرده است.

شایان ذکر است: در ادامه این روز، راهپیمایی تاکتیکی و اجرای مراحل پایانی رزمایش الی بیت المقدس 5(عاشقان حسینی) از جمله؛ بازپس گیری،‌ مقابله با نارآرامی ها، ضد استقرار و پاکسازی منطقه رزمایش با دستور فرماندهان نظامی اجرا شد.

ارسال نظرات