حیدری گفت: تعدادی نیرو وجود دارند که کارخانه ها و مجتمع های صنعتی بخاطر شرایط رکود ایران، مازاد به حساب می آیند.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۹۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

حسام الدین حیدری کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره اخراج کارگران مجتمع های صنعتی که مدریت دولتی دارند اظهار داشت: دولت بجای اینکه از نیروهای جوان و تازه نفس استفاده کنند نیروهای سال خورده ای را به کار می گیرد که دیگر قادر به انجام کارهای سنگین نخواهند بود. این نیروهای پیر بیشتر به فکر پر کردن جیب های خودشان هستند که نمونه اش را در حقوق های نجومی می توان مشاهده کرد.

وی افزود: نیروهای جوان، لازم پیشرفت کشور در زمینه های مختلف است و البته باید به آن اشاره کرد که صرفا از جوانان استفاده شود به طور جد کارساز نخواهد بود و باید افراد باتجربه کنار آن ها حضور داشته باشند. در دولت فعلی هم مسئله اشرافی گری به وضوح دیده می شود و شاید از دلایل مهم اخراج این کارگران به شمار آید.

حیدری تصریح کرد: عدم نظارت درست، وارد کردن کالاهایی که مشابه آن در کشور وجود دارد و گذاشتن مدیران ناکارآمدی که البته باید جانب انصاف را در نظر بگیریم که همه آن ها نالایق نیستند، از عواملی به شمار می رود که این کارگران مظلوم و بی دفاع اخراج شدند.

این کارشناس تاکید کرد: تعدادی نیرو وجود دارند که کارخانه ها و مجتمع های صنعتی بخاطر شرایط رکود ایران، مازاد به حساب می آیند.

ارسال نظرات