همزمان با 14 استان کشور

رزمایش شهدای مدافع حرم در پلدختر برگزار شد

رزمایش شهدای مدافع حرم با حضور یکهزار و 200 بسیجی در قالب چهار گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر از پنجشنبه در منطقه عمومی سراب جهانگیر پلدختر آغاز و تا امروز جمعه ادامه داشت.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۹۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در رزمایش مدافعان حرم گفت: رزمایش شهدای مدافع حرم به مدت 2 روز در قالب رزمایش دفاع از کوی و برزن اجرا شد

سرهنگ علی ناصری افزود: نیروهای بسیجی شرکت کننده در رزمایش در روز 13 آبان به صورت ستون کشی و سازمان یافته در راهپیمایی این روز حضور یافتند و پس از مراسم به اردوگاه قدس محل برگزاری رزمایش بازگشتند.

وی به نقش بازدارندگی برگزاری رزمایش شهدای مدافع حرم در برابر دشمنان اشاره و اظهار کرد: ارتقای سطح آمادگی و حفظ توان رزم بسیجیان به منظور ایجاد بازدارندگی در برابر هرگونه تهدید احتمالی دشمن، سازماندهی، آموزش و ارتقای آمادگی در راستای حفظ انسجام گردان ها، تبعیت از ولایت و نمایش اقتدار بسیج و افزایش توان دفاعی و امنیتی از اهداف این رزمایش بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: تشکیل کلاس های عقیدتی، سیاسی، بصیرتی، فرهنگی، تمرین پدافند غیرعامل، امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن، عملیات تاخت، دفاع از مراکز حساس و عملیات ضد هلی برن از مهمترین برنامه های اجرایی رزمایش شهدای مدافع حرم این شهرستان می باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار