خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه خبر داد؛

اعزام 35 دستگاه اتوبوس از ناحیه امام حسین(ع) قم به مناطق عملیاتی شمالغرب

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم از اعزام 35 دستگاه اتوبوس در قالب 12 کاروان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۰۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
محسن کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخناین درخصوص هدف از اعزام کاروان های راهیان نور اظهار داشت: درطول تاریخ همواره ملت ها باعکس العملی که درمقابل تهدیدات وحوادث مختلف ازجمله جنگها،قحطی ها،سیل،زلزله و....ازخودشان می دهند لیاقت و شایستگی بقا و تداوم وجودی خود را در عرصه بین الملل تعیین می کنند.

وی ابراز کرد: معمولا مهمترین آثار هنری و فرهنگی ملل مربوط به این دوران می باشد، در کشور اسلامی ایران نیز مردم شریف با مقاومت، ایثار و فداکاری که به رهبری امام راحل درمقابل شاه خائن و تجاوز رژیم بعثی که توسط استکبارجهانی حمایت می شد از خود نشان داد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم افزود: دین اعلام نمود که میتوان با تأسی به سالار شهیدان، مقابل ظلم و جور مستکبران ایستاد و شهدای گرانقدرمان به زیبایی قانون نصرت الهی را قابل باور نمودند و ثابت کردند که اگر حربه امروز دشمنان با ایجاد داعش واسلام جعلی، موجبرعب و وحشت است باطل کردن سحر آن نیز شجاعت است که با توکل به خداوند و تلاش جهادی محقق می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر باور داریم که انقلاب پویا و زنده است و دشمنان قسم خورده آن بیدار و دائم درتلاشند، خاطرنشان کرد: دفاع هنوز ضرورت دارد و این شهدا هستند که در آسمان تیره و تاریک از جهل و فریب کاری های دشمنان، چون ستارگان هدایت ما را به مسئولیت اصلی مان که اطاعت از ولایت و بصیرت بوده آشنا میکنند، چون ثابت کردند که هرجا ایمان و عمل صالح باشد دوباره رایحه خوش دوران دفاع مقدس جاری و به مشام می رسد و بهترین بستر برای تحقق آن راهیان نور است.

کمالی در پایان با اعلام اینکه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در سال جاری 35 دستگاه اتوبوس را در قالب 12 کاروان به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام نموده است، تصریح کرد: بسیجیان در این اردوها از مناطق عملیاتی سیران بند،بولحسن، دار ساوین (محل شهادت شهید زین الدین)، سردشت، دوپازا، تمرچین ودیگر مناطق بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات