رزمایش الی بیت المقدس بسیج کردستان با شرکت 30 هزار بسیجی در قالب 70 گردان بیت المقدس و کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۲۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت‌المقدس پیش از ظهر امروز امروز در لشگر 22 بیت المقدس کردستان به منظور نمایش قدرت‌نمایی بسیجیان استان در سنندج و 10 شهرستان دیگر استان همزمان آغاز شد.

 

رزمایش الی بیت المقدس بسیج کردستان همزمان با 14 استان دیگر امروز برگزار شد و 30 هزار بسیجی در قالب 68 گردان بیت‌المقدس و 2 گردان کوثر توانمندی‌ها و آمادگی‌های خود را به نمایش گذاشتند.
 
 
حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی در رزمایش فرهنگی الی بیت‌المقدس گفت: دلیل اینکه دشمنان قسم‌خورده ما همواره با ما مشکل دارند این است که می‌خواهند ما را از دینمان برگردانند اما به قدرت الهی هیچ وقت توان این کار را نخواهند داشت چرا اگر می‌توانستند تاکنون این کار را کرده بودند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: بسیج امروز این افتخار را دارد که دشمنان از او می‌ترسند و فکر حمله به این آب و خاک را از سر خود خارج کرده‌اند چون در مقابل اراده بسیج ناتوان هستند.

وی عنوان کرد: امروز بسیج از مسلمانان سوریه، عراق، افغانستان و لبنان حمایت می‌کنند و چشم و امید مسلمانان در کشورهای اروپایی هستند.

 

آیت‌الله شاهرودی با بیان اینکه امروز اقدامات بسیج دشمن را عصبانی کرده است، گفت: قرآن می‌فرماید ما شما را قوی کردیم تا خشم کفار را برانگیزید و آنان را عصبانی کنید اما توان هیچ اقدامی نداشته باشند.

وی عنوان کرد: اگر پیشرفت‌های علمی کشور بررسی شود می‌بینیم که بسیج در جهت استقلال کشور تلاش کرده و تلاش می‌کند و با روحیه استقلال‌طلبی، مجاهدت و مقاومت کشور را به جلو حرکت می‌دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بسیج خستگی را خسته کرده است و عزت و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون روحیه بسیجی، ایستادگی و ایمان و عمل آگاهانه است.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: بسیج روحیه شهادت‌طلبی دارد و از مرگ نمی‌هراسد چون شهادت را بالاترین فوز و پیروزی در این دنیا می‌داند.
 

این رزمایش که با حضور جمع کثیری از مسئولان استانی، شهرستانی، نظامی و امنیتی برگزار شد، آخرین توان و دستاوردهای سپاه سنندج در دفاع از کوی و برزن و کنترل اغتشاشات شهری به نمایش گذاشتند.

 

رزمایش الی بیت المقدس در سنندج با حضور 14 گردان الی بیت المقدس و یک گردان کوثر خواهران در قالب 3 هزار نیروی بسیجی در لشگر 22 بیت المقدس برگزار شد.

 
 

ارسال نظرات