خبرهای داغ:
دکتر نعمت اله اصغری از پزشکان بهداری سپاه امام رضا (ع) استان قزوین :
دکتر اصغری اظهارداشت : عملیات امداد و نجات و آموزش کمک های اولیه یکی از مهم ترین مراحل عملیاتی در طول رزمایش است که در حفظ جان رزمندگان و بسیجیان نقشی مهم ایفا می کند .
کد خبر: ۸۷۷۲۶۳۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
دکتر نعمت اله اصغری یکی از پزشکان بهداری و آموزش امداد و نجات بهداری سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در حاشیه رزمایش فداییان حریم ولایت سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگو با بسیج اظهارداشت : عملیات امداد و نجات و آموزش کمک های اولیه یکی از مهم ترین مراحل عملیاتی در طول رزمایش است که در حفظ جان رزمندگان و بسیجیان نقشی مهم ایفا می کند .

وی با اشاره به خدمات ارزنده بهداری و عملیات امداد و نجات در ۸ سال دفاع مقدس  تاکید کرد : همان گونه که در زمان جنگ تحمیلی پزشکان ، پرستاران و هلال احمر عملیات امداد و نجات رزمندگان و بسیجیان را در بحبوحه جنگ و در سخت ترین شرایط جنگی انجام می دادند امروز هم بهداری سپاه در عملیات امداد و نجات و آموزش های کمک های اولیه در رزمایشات سپاه حضوری فعال دارند .

وی افزود : در ابتدای رزمایش فداییان حریم ولایت معاینه سلامت جسمانی تمامی بسیجیان برای آمادگی  حضور در رزمایش انجام گردید و سپس کنترل وضعیت بهداشتی و نحوه جمع آوری زباله و رعایت بهداشت محیطی و فردی تمامی بسیجیان حاضر در رزمایش مورد بررسی قرار گرفت .

دکتر اصغری تصریح کرد : کلاس های آموزشی کمک اولیه ، کنترل خون ریزی در مصدومین و معالجه بیماران و وجود آمبولانس در رزم شبانه و عملیات های امدادی و حضور فعال فوریت های پزشکی و هلال احمر از جمله فعالیت های بهداری در رزمایش فداییان ولایت بود .

وی در پایان خاطر نشان کرد : تیم های پیگیری درمانی و پزشکی در تمامی مراحل رزمایش  حضوری فعال دارند و آموزش های لازم جهت حمل مصدوم و آشنایی با مراحل اولیه درمان را و چگونگی رعایت مسائل بهداشتی محیطی و فردی را به بسیجیان آموزش می دهند  .
 
 
 3001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها