حضور 7 گردان بسیجی در پنجمین رزمایش الی بیت المقدس شهرستان قروه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: 7 گردان الی بیت المقدس در پنجمین رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت المقدس این شهرستان آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۴۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز و همزمان با سایر نقاط استان کردستان رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت المقدس در پادگان قدس شهرستان قروه با رمز محمد رسول الله (ص) برگزار شد.
 
سعید شعبانی در مراسم آغازین اجرای رزمایش الی بیت المقدس در پادگان قدس شهرستان قروه با اشاره به سازماندهی بسیجیان در این رزمایش اظهار داشت: در این رزمایش تعداد 3 گردان در داخل شهر ماموریت کنترل اغتشاشات و نابسمانی ها ، پدافند دور تا دور شهر ، کنترل معابر ورودی و خروجی شهر و حراست و نگهبانی از اماکن حساس شهر را برعهده دارند که با شروع رزمایش در ماموریت داخل شهر حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه 3 گردان نیز ماموریت تک به ارتفاع و انهدام دشمن فرضی را برعهده دارند افزود: در این رزمایش برای نخستین بار گردان کوثر خواهران نیز حضور خواهند داشت که ماموریت امداد و نجات را بر عهده دارند.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: در مجموع در پنجمین رزمایش الی بیت المقدس 7 گردان شامل 6 گردان بیت المقدس برادران و یک گردان کوثر خواهران حضور دارند.

وی هدف از اجرای این رزمایش را در بالابردن بنیه رزمی بسیجیان دانست و افزود: فراخوانی و حفظ انسجام بسیجیان بالابردن بنیه رزمی و مردمی کردن دفاع و نمایش اقتدار و فدرت بسیج و تصرف موقعیت دشمن و نیز انهدام دشمن فرضی از جمله اهداف برگزاری این رزمایش می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار