خبرهای داغ:
حجت الاسلام رمضانی بیان داشت: امروز الگو قرار گرفتن از فرهنگ اسلامی ضامن رشد فرهنگی جوانان ما میباشد جوانان ما باید از فرهنگهای بیگانه که جامعه را تخریب میکنند دوری کنند.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۵۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رمضانی امام جمعه موقت شهر آبیک در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور بسیجیان گردانهای بیت المقدس و کوثر که در مسجد حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)این شهرستان برگزار شد به 14 آبان اشاره کرد که بنام روز فرهنگ عمومی نام گذاری شده است و یادآور شد: امروز الگو قرار گرفتن از فرهنگ اسلامی  ضامن رشد فرهنگی جوانان ما میباشد.
 
سازش با امریکا مشکلات اقتصادی کشور را حل که نخواهد کرد. 
 
وی تاکید داشت: جوانان ما باید از فرهنگهای بیگانه که جامعه را تخریب میکنند دوری کنند فرهنگ ناب محمدی، فرهنگ عاشورا که فرهنگ ایثار و شهادت وشجاعت است بیشتر از گذشته باید در بطن جامعه طنین انداز شود.
امام جمعه موقت آبیک به 13 آبان هم اشاره کرد و حضور پرشور مردم در این راهپیمایی عظیم را نشان از حضور آگاهانه ملت همیشه در صحنه دانست.
 
 سازش با امریکا مشکلات اقتصادی کشور را حل که نخواهد کرد.
 
حجت الاسلام رمضانی در ادامه افزود: ملت ایران اسلامی می دانند که رهبری معظم در سخنان اخیر خود به مسئولين یادآور شد. دشمنی آمریکا با ایران اسلامی تمام شدنی نیست. در آمریکا کرامت و ارزشهای اسلامی مدام پایمال میشود. پس مبادا به آمریکا اعتماد کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برجام اشاره کرد و گفت: در بحث برجام هم عهد شکنی بر همگان آشکار شدنباید به استکبار جهانی  اعتماد کنیم، شعار مرگ بر آمریکا  مرگ بر اسرائیل شعار استکبار ستیزی جامعه ایران اسلامی است.
 
سازش با امریکا مشکلات اقتصادی کشور را حل که نخواهد کرد. 
 
امام جمعه موقت آبیک تصریح کرد: سازش با امریکا مشکلات اقتصادی کشور را حل که نخواهد کرد بلکه چرخه اقتصادی کشور را کندتر میکند.
حجت الاسلام رمضانی در خاتمه بیان کرد: امروز چهره آمریکا برای جهانیان به اثبات رسیده است رهبری معظم فرمودند. حل مشکلات اقتصادی کشور فقط با اقتصاد مقاومتی آنهم میدان دادن به جوانان در تولید ملی و لزوم استفاده از کالای ملی میباشد. بنابرين 13 آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است.
 
 
 
 6001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها