پدر شهید قاسم بهرامی آسمانی شد

پدر ورزشکار شهید قاسم بهرامی در شهر سامان استان چهارمحال و بختیاری به دیدار فرزند شهیدش شتافت.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۶۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ بعد از چندین روز بیماری، حاج اسماعیل بهرامی پدر ورزشکار شهید قاسم بهرامی، دار فانی را وداع گفت.

پیکر مطهر این پدر شهید دقایقی دیگر با حضور یادگاران دفاع مقدس و همرزمان فرزند شهیدش در شهر سامان تشییع و در باغ رضوان آرام می گیرد.

گفتنی است: حاج اسماعیل بهرامی از مؤمنین معتمد شهر سامان بود و در روزهای قبل، فرمانده سپاه ناحیه سامان به همراه جمعی از کارکنان این ناحیه به عیادت ایشان رفته بود.

یادآور می شود: شهید قاسم بهرامی؛‌ در تاریخ 07/مردادماه /1365 بر اثر اصابت گلوله به بدن در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیتنامه شهید قاسم بهرامی:

... سلام مرا به رهبر عزیزم امام خمینی برسانید و بگوئید تا آخرین قطره خونم از سنگرهای اسلام دفاع می کنم و با خدا پیمان می بندم که در تمامی عاشوراها و در تمامی کربلاها با امام حسین علیه السلام همراه باشم تا زمانی که احکام اسلام و قرآن را در زیر پرچم حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف به اجرا در آوریم.

لازم به ذکر است: مراسم ترحیم سومین روز درگذشت این پدر شهید روز یکشنبه 16آبان95 از ساعت 9 صبح تا 11 در حسینیه ارشاد سامان برگزار خواهد شد.
پدر شهید قاسم بهرامی آسمانی شد 
ارسال نظرات
آخرین اخبار