حجت الاسلام کاشفی :

در سیزد هم آبان اُبهت و عظمت آمریکای خبیث در هم شکسته شد

درس ۱۳ آبان ، درسِ عدم تبعیت از دشمن و ایستادگی در مقابل دشمنان است که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان جهاد کبیر مطرح شده است.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۷۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛  همزمان با سیزدهمین روز از آبان ماه مصادف با روزی تاریخی و حماسی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ، دانش آموزان، دانشجویان و مردم غیور و ولایتمدار شهرستان زرند جهت گرامیداشت این روز بزرگ به راهپیمائی پرداختند .
مردم زرند علی رغم وجود زمین‌لرزه های متعدد در دو هفته گذشته و حتی در زمان آغاز راهپیمایی در زرند ، باز هم موجب نشد که مردم زرند از اجرای مراسم ۱۳ آبان دست بکشند بلکه در یوم الله ۱۳ آبان ماه با مشت های گره کرده و فریاد بلند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و با ابراز انزجار از مستکبران جهانی ، پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.
حجت الاسلام کاشفی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه زرنددر پایان راهپیمائی  : با اشاره به اینکه 13آبان یادآور سه رخداد عظیم است گفت: پیام مشترک هر سه رخدادی که در سالهای مختلف رخ داده ، مسئله مبارزه با استکبار  و در رأس آن آمریکاست .
وی این روز را روز اعلام برائت از مشرکین دانست و گفت: امروز به نام روز شعار مرگ بر آمریکا مطرح است و نه تنها در ایران بلکه در اکثر نقاط جهان و منطقه این شعار را می بینیم.
وی افزود: بازیگر اصلی هر سه رخداد، یعنی تبعید امام (ره) در سال ۴۳ ، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ ، آمریکای جنایتکار است.
کاشفی افزود: به رغم رخ دادن این حوادث در ۱۳ آبان در دوره های زمانی مختلف، مسیر مبارزه با استکبار جهانی را نشان می دهند که ما نه تنها در قالب راهپیمایی در این روز که باید در عمل هم نشان دهیم در مسیر امام و شهدا هستیم.
وی اظهار داشت: در ۱۳ آبان اُبهت و عظمت آمریکای خبیث در هم شکسته شد و تضمین روند پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد که باید این روز را پاس داشت و پاسداشت آن، همین حضور حماسی است.
وی یادآورشد: درس ۱۳ آبان ، درسِ عدم تبعیت از دشمن و ایستادگی در مقابل دشمنان است که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان جهاد کبیر مطرح شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند گفت: همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند، آمریکا با ایران هسته ای مشکل ندارد بلکه با ایران اسلامی مشکل دارد بنابراین دولت مردان و مسئولان ما باید این موضوع را مدنظر بگیرند.
حجت الاسلام کاشفی در پایان گفت: هیچگاه نمی شود به دشمن اعتماد کرد چرا که اگر مسئله هسته ای مطرح شود، مسئله حقوق بشر، موشک‌ها، دین و مذهب و غیره را پیش می کشند و این درس بزرگ و فراموش نشدنی ۱۳ آبان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار