خبرهای داغ:
نماینده اردستان در مجلس

در مقابل نفوذ دشمن هوشیار باشیم

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در بسیاری از سخنرانی ها به مساله نفوذ دشمن اشاره دارند و از این رو باید همیشه هوشیار باشیم و خطر نفوذ همه جانبه غرب و دشمنان نظام اسلامی را جدی بگیریم.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۰۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
حجت الاسلام والمسلمین سید صادق طباطبایی نژاد روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز 13 آبان در میدان نماز اردستان افزود: نفوذ دشمن در عرصه فرهنگی از دیگر نفوذها خطرناک تر است هرچند دشمن قصد نفوذ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در کشور را دارد.
وی بیان کرد: دشمن بداند ملت ایران با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی هوشیار است و دچار تساهل و تسامح سیاسی نشده و هرگز تسلیم ترفند دشمن نخواهد شد.
طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: دشمن چیزی جز وابستگی و تسلیم شدن در برابر خواسته های نامشروع خود از ملت ایران نمی خواهد.
وی گفت: 13 آبان یکی از روزهای بزرگ، حماسه ساز و به یاد ماندنی در ایران اسلامی و روز استکبار ستیزی است که با تبعید حضرت امام (ره) شروع و با بیرون راندن آمریکایی ها از ایران ادامه یافت .
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی به شهادت رساندن دانش آموزان در روز 13 آبان 57 توسط رژیم ستم شاهی را یکی دیگر از جنایت های آمریکا ذکر کرد که به دست رژیم پهلوی در کشور ایران اجرا شد.
مراسم راهپیمایی 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان و روحانیان از میدان امام خمینی(ره) تا میدان نماز ادامه داشت و با شعارمرگ بر آمریکا و اسرائیل و مرگ بر استکبار و قرائت قطعنامه سراسری خاتمه یافت.
راهپیمایی 13 آبان در شهرهای زواره و مهاباد اردستان نیز برگزار شد.
ارسال نظرات