خبرهای داغ:
نماینده مردم سنقروکلیایی در گفتگو با بسیج:

آقای روحانی از ملت عذرخواهی کند

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: اینکه آقای روحانی وزیر استیضاح شده با سابقه فساد ۸ هزار میلیاردی در زیر مجموعه اش را تجلیل می کند پاک کردن صورت مسئله است.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۱۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، در خصوص استعفای سه وزیر که در روزهای گذشته رسانه ای شد اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش را که مجلس استیضاح کرد به دلیل ناکارآمدی در عرصه مسائل آموزشی و همچنین فساد بیش از ۸ هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان بود.

نماینده مردم سنقروکلیایی گفت: مجلس در این راستا از حقوق معلمان و مردم دفاع کرده و وزیر را استیضاح کرد. در خصوص فساد 8 هزار میلیاردی پیگیری ها ادامه خواهد داشت. باید این مسئله برای مردم روشن شود و با وزیر حتی اگر استعفا کرده باشد برخورد صورت گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: با وصف اینکه در این شرایط وزیری استعفا بدهد و بعد هم تمجیدی از او صورت بگیرد، صورت مسئله پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام حسینی کیا ادامه داد: کسی که ناکارآمد است، کسی که در حوزه او فسادی بزرگ و بی سر و ته  رخ داده است قابل تمجید نیست، تمجید از کسانی که در حوزه کاری آنها چنین معضلات و مشکلاتی وجود دارد توهین به شعور ملت و نمایندگان ملت است.

وی تصریح کرد: نمایندگان ملت قطعا در مقابل وزرای پیشنهادی که با توجه به سوابق بخواهند آن راه را ادامه دهند و یا در آن مسیر گام بردارند با قاطعیت تمام خواهند ایستاد.

نماینده مردم سنقروکلیایی گفت: نمایندگان ملت سوگند خورده اند که از منافع مردم و از منافع نظام و انقلاب دفاع کنند. آن چیزی که انتظار بود اینست که رئیس جمهور از عموم ملت عذرخواهی کند بواسطه این فسادی که در آموزش و پرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان رخ داده است.

وی در پایان تصریح کرد: کسی که ناکارآمد است دیگر قابل تمجید و تعریف نیست، تعریف و تمجید لایق کسانیست که شاهکاری را به جا گذاشته باشند و ملت این مسائل راخوبی می فهمد، این برخورد یک برخورد سیاسی است و هدف از این تغییرها با نگاه به انتخابات است.
ارسال نظرات