تصویب منطقه آزادتجاری بندرامیر آباد مرهون تلاش همگانی مسئولان است/ مرگ بر آمریکا یعنی تقویت باورهای دینی، جهادی و ارزشی

تصویب منطقه آزاد تجاری بندرامیرآباد، در گرو تلاش همه مسؤولان شهرستانی و استانی بوده است که امیدواریم خیرات و برکات نصیب حال این شهرستان و استان شود و شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی باشیم.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۱۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدعرب‌علی جباری، امروز در خطبه‌های نماز جمعه بهشهر، اظهار کرد: در خطبه نماز جمعه هفتم آبان ماه سال گذشته در سال 94 اعلام کردیم که بنا شده است تا منطقه امیرآباد بهشهر به عنوان منطقه آزاد معرفی شود و اعلام کردم که آقای استاندار به سمت عدالت بروید که امروز با عدالت انجام شده شاهد تصویب این مسأله هستیم.

وی افزود: امروز هم در هشتم آبان 1395 با تلاش همه مسؤولان استانی و شهرستانی، نماینده مجلس، استاندار و... این مسأله اجرایی و عملیاتی شده و از همه افرادی که برای به سرانجام رساندن این مهم تلاش کردند؛ تشکر می‌کنم.

امام جمعه بهشهر همچنین با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان و رزمایش الی بیت‌المقدس گفت: مردم ما در این رزمایش و عملیات الی بیت‌المقدس خروش دیگری آفریدند و با رمز یا محمد رسول‌الله(ص) برای ایران اسلامی عزت دوباره خلق کردند.

جباری ادامه داد: روز مبارزه ملی با استکبار جهانی در 13 آبان در کارنامه ملت ما روز عاشورایی است که یادآور سه حادثه مهم است که در سال 1343 دژخیمان شاه با دستگیری امام، ایشان را به ترکیه تبعید کردند چرا که امام راحل در برابر قانون زشت کاپیتالاسیون را که با طرح آمریکا بود و ملت ایران را تحقیر و برده اسرائیل قرار می‌داد؛ ایستاد و این مبارزه در 13 آبان 43 راهی برای مبارزه انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه مناسبت دیگر 13 آبان، به خون کشیدن دانش‌آموزان در سال 1357 بود که خواهان عدالت و مخالف تبعیض‌نژادی بودند که به شهادت رسیدند، اضافه کرد:13 آبان در سال 1358 هم تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و نیروهای با صلابت بود که جاسوس‌خانه آمریکا را تسخیر کردند و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه بهشهر یادآور شد: 13 آبان، انقلاب دوم بود که به فرموده امام راحل، مرکز فساد آمریکا توسط جوانان تسخیر و آمریکایی‌ها دستگیر شدند و آنانی که فساد را انجام می‌دادند به دست ملت انقلابی، گرفتار شدند و نشان دادند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

جباری ادامه داد: ملت ما با عشق و ایمان، شکوه پوشالی اسرائیل و آمریکا را از بین برد و پیام 13 آبان هر سال به مردم دنیا این است که ما با همین رزمایش‌ها، دفاع و جوانان، دیوار ستم را شکستیم و جوانان مطمئن باشند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

وی با اشاره به سخنان رهبری در جمع دانشجویان گفت: رهبری در این دیدار اعلام کردند که استکبار القاء می‌کند و برخی از مزدوران در داخل که جاهل هستند؛ هم حمایت می‌کنند که شعار مرگ بر آمریکا را منطقی نمی‌دانند و آن را از روی احساسات و جهالت می‌دانند و معتقد هستند که نمی توان با آمریکا از در خصومت در آمد.

امام جمعه بهشهر اضافه کرد: رهبر فرمودند که این القاء غلط است" مرگ بر آمریکا" یعنی تقویت ایمان، تقویت باورهای دینی، پایبندی به ارزش‌های دینی و جهادی و این شعار را قرآن به ما آموخت و " تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ ، مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَ مَاکَسَبَ" خود شعار مرگ بر آمریکا است.

جباری افزود: برخی در بیرون، داخل، خانواده، بازار، ادارات و فضای مجازی القا می‌کنند که تا با آمریکا سازش نکنیم مشکل ما حل نمی‌شود؛ که این هم یک غلط است و فکر خطا و لغزش است که نباید به سمت این مسائل رفت.

وی اظهار کرد: مرور عداوت دشمنی آمریکا علیه ملت ما نیازمند ساعت‌ها خطبه است که به شهادت رساندن دانش‌آموزان، دانشجویان، تحریم، بلوکه کردن پول‌های ایران اسلامی، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی، ترور هواپیمای مردمی ما در خلیج فارس، فاجعه داعش و... همه و همه با فرمان و حمایت آمریکا است.

امام جمعه بهشهر گفت: مرگ بر آمریکا ما احساسی نیست چرا که آمریکا علاوه بر دشمنی‌های مختلف در گذشته، اکنون هم یمن، بحرین و ملت ما را تحت فشار قرار داده و در برجام ستم آمریکا و بد عهدی آن را دیده‌ایم و مردم راضی نیستند که مرگ بر آمریکا گفته نشود و به نوعی ملت ما راضی به قطع شعار مرگ بر آمریکا نیستند و این شعار، شعار دائمی مات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها