فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت گفت: رزمایش دفاع از کوی و برزن با حضور سه گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر و با شرکت هزار نفر از بسیجیان در سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشاء برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۳۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶

حمید یحیی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رشت، با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس اظهار کرد: رزمایش دفاع از کوی و برزن با حضور سه گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر و با شرکت هزار نفر از بسیجیان در سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشاء برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این رزمایش سه گردان برادر، تاکتیک های دفاع از کوی برزن عملیات تاخیری، ماموریت امنیتی، ضد شورش و یک گردان کوثر خواهر  رزمایش امداد و نجات را اجرا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت ادامه داد: بسیجیان در این رزمایش عزت، اقتدار، صلابت و توان رزمی بسیج را با شکوه هرچه تمام تر به نمایش گذاشتند .

یحیی پور گفت: رزمندگان بسیجی امروز اگرچه در عرصه جنگ سخت در مقابل هر دشمنی تمام قد ایستاده اند همزمان در خدمت به محرومین جامعه و ساخت مسکن محرومین نیز همت می گمارند بطوریکه تعداد 80 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد توسط همین بسیجیان در منطقه در حال ساخت می باشد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حواشی این رزمایش کلاس های تاکتیک رزم نشست های بصیرتی، عقیدتی، نماز جماعت و مداحی برگزار شد .  

ارسال نظرات