فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک

اعزام بیش از 200 دانش آموز اراکی به اردوی راهیان نور جنوب

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک با تاکید بر اینکه اردوی راهیان نور بستری مناسب برای ترویج روحیه خودباوری است، گفت: 275 دانش آموز اراکی امروز برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۵۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی از اعزام 275 دانش آموز اراکی به اردوهای راهیان نور جنوب خبر داد و گفت: این دانش‌آموزان به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: این تعداد دانش‌آموز در قالب 6 دستگاه اتوبوس به این اردوی معنوی اعزام شدند تا از نزدیک با ایثار و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند؛ بازدید از مناطق عملیاتی بی‌شک باعث می‌شود درک شرایط آن دوران برای دانش‌آموزان ملموس‌تر شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: همزاه با راهیان نور اعزامی همیشه تلاش شده تا راوی و روحانی نیز اعزام شود تا ضمن روایتگری از دوران حماسه و افتخار ملت ایران به شبهاتی که برای دانش آموزان درباره مسائل آن برهه از تاریخ به وجود می آید پاسخ داده شود.

پاسدار رضایی ادامه داد: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آن هم در دورانی که تهاجم دشمن با گسترگی و شدت بیشتری در حال اجراست امری ضروری است تا بتوان با این ناتوی فرهنگی دشمن مقابله کرد.

وی با تاکید بر لزوم الگوگیری از سیره شهدا توسط دانش آموزان و نسل جوان گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با تکیه بر نیروی ایمان در مقابل دشمن متجاوز ایستادند در حالی که از نظر ابزارآلات نظامی کمترین امکانات را هم نداشتند ولی ثابت کردند که می توان با تکیه بر نیروی ایمان در مقابل هر متجاوز و مستکبری ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات