مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به تحرک فتنه‌گران در استان البرز گفت: متاسفانه شاهد هستیم فتنه‌گران همچنان در استان البرز جولان می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۶۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمد جواد موحد در گفتگو با خبرگزاری بسیج در کرج فتنه 88 را یکی از مهمترین توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و اظهارداشت: کشورهای غربی در این دوره به دنبال براندازی جمهوری اسلامی و انتقام‌گیری از ملت ایران بودند که متاسفانه عده‌ای فریب‌خورده در داخل نیز با آنها همراه شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در ادامه به تلاش‌های مذبوحانه دشمنان اسلام و انقلاب در مورد سران فتنه اشاره و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی از سر لطف و رأفت با سران فتنه برخورد کردند و
کسانی که رسماً اعلام انزجار خود را از فتنه ۸۸ اعلام نمی‌کنند به نوعی با این افراد همراه هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به جلسه اخیر معاونت سیاسی استانداری البرز که در آن از یکی از سران فتنه حمایت شده بود اظهارکرد: متاسفانه شاهد هستیم فتنه‌گران همچنان در استان البرز جولان می‌دهند.

وی با عنوان اینکه چرا باید از یک فتنه گر دفاع شود و بقیه سکوت کنند ادامه داد: بسی جای تأسف است عناصری بی هیچ ملاحظه ای و مسرانه لفاظی خود را به سمت حمایت از عناصر اصلی فتنه سوق دهند و پایکوبی معاندین نظام از بی خردی اینگونه عناصر را به دست فراموشی سپرده وتطهیر آنان را دستورکارخود قرار دهند.

وی تاکید کرد: ما ضمن اینکه انزجار خود را از این مواضع 
از استاندار البرز می خواهیم در برابر فتنه‌گران اعلام موضع کند.

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب فرموده‌اند نسبت به جریان فتنه ۸۸ حساس هستم، گفت: معنای این سخن این است همه ما باید نسبت به جریان فتنه ۸۸ حساس بوده و موضع خود را اعلام کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز درپایان خاطرنشان کرد: هر کس عیب دارد در این خصوص حساسیت نشان نمی‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها