امام جمعه چهارباغ گفت: متاسفانه در حضور مسئولین استانداری البرز و در جلسه ای که آنها ترتیب می دهند از سران فتنه ای که آن خسارت عظیم را به کشور وارد کرده و موجب خوشحالی و امیدواری استکبار جهانی شد دفاع می شود و آنها هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۸۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمدی  در خطبه های این هفته باتشکر از حضور گسترده مردم و دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان اظهارداشت: شعار مرگ بر آمريكا نماد استكبارستيزى ملت ايران و پاسخى به اقدامات خصمانه آمريكا در طول يك‏صد سال اخير است.

امام جمعه چهارباغ افزود: مرگ بر آمريكا تنهايك شعار نيست بلكه نقشه راه مبارزه با نظام سلطه است، سلاحى برنده و كارآمد كه تمام مكروفريب دشمن را از كار انداخته است و اين سلاح بيداركننده تمام مستضعفين عالم است.

خطیب جمعه چهارباغ درادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه سیزدهم آبان ماه روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان گفت:  حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه سیزدهم آبان ماه روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان با هشدار نسبت به برخی حرکت ها و تلاش های خطرناک برای تحریف حقیقت و منطق ایستادگی امام(ره) و ملت در مقابل آمریکا، در اذهان نسل جوان و همچنین القای این موضوع که تنها راه حل مشکلات کشور مذاکره و سازش با آمریکاست تأکید کردند: آنچه که مشکلات کشور را حل خواهد کرد، روحیه و تفکر انقلابی به معنای توکل به خدا، اعتماد به درون، شجاعت اقدام و عمل، بصیرت، عمل به توصیه های امام، ابتکار ورزی، امیدواری به آینده، نترسیدن از دشمن و تسلیم نشدن در برابر او است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به ضرورت صرف جویی در مصرف انرژی خصوصا صرفه جویی در مصرف  گاز در فصل سرما بیان کرد: مسئله ی مدیریت مصرف، یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است؛ یعنی مصرف متعادل و پرهیز از اسراف و تبذیر. هم دستگاه های دولتی، هم دستگاه های غیر دولتی، هم آحاد مردم و خانواده ها باید به این مسئله توجه کنند؛ که این واقعاً جهاد است. امروز پرهیز از اسراف و ملاحظه ی تعادل در مصرف، بلاشک در مقابل دشمن یک حرکت جهادی است.
امام جمعه چهارباغ در خصوص 14آبان روز فرهنگ عمومی تصریح کرد: فرهنگ عمومى به ‏عنوان يك بستر، در تعيين مصاديق زندگى روزمره و سبك زندگى افراد جامعه نقش مهمى را بازى مى‏ كند و همان‏طور كه در جريان شكل ‏گيرى انقلاب اسلامى شاهد بوديم، فرهنگ عمومى توانست بر سبك زندگى مردم تأثير بگذارد و يك نوع سبك زندگى انقلابى را صورت‏ بندى كند.
خطیب جمعه چهارباغ  دربخش دیگری از خطبه ها با انتقاد از حمایت از سران فتنه درنشست فصلی احزاب و در حضور مسوولین استانداری البرز و سکوت آنها گفت: چرا در حضور مسئولین استانداری البرز و در جلسه ای که آنها ترتیب می دهند از سران فتنه ای که آن خسارت عظیم  را به کشور وارد کرده و موجب خوشحالی و امیدواری استکبارجهانی شد دفاع می شود و آنها هیچ عکس العملی نشان نمی دهند  و حتی سکوت قابل تاملی دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها