امام جمعه موقت سنندج:

برای تحقق آرمان‌های شهدا در جامعه تلاش شود

امام جمعه موقت سنندج گفت: تلاش در مسیر تحقق آرمان‌های شهدا در جامعه باید همواره نمود داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۸۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سید احسن حسینی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع سنندج به مقوله مرگ از دیدگاه قرآن کریم اشاره و اظهار کرد: دو نوع مرگ در قرآن کریم مطرح شده که یکی مرگ آسان و دیگری مرگ سخت است.

وی افزود: کسانی که در خدا گام بردارند و از فرامین الهی و پیامبر اکرم(ص) اطاعت کنند مرگی آسان را تجربه خواهند کرد، اما گناهکاران و کسانی که از اطاعت پروردگار سرپیچی می‌کنند مرگی سخت در انتظار آنها خواهد بود.

ماموستا حسینی در ادامه اظهار کرد: شهدا برای دفاع از امنیت، آسایش و اقتدار کشور به میادین نبرد حق علیه باطل رفتند و ما باید همواره قدردان تلاش‌های آنان باشیم.

وی افزود: تلاش در مسیر تحقق آرمان‌های شهدا و تقویت روحیه شهادت‌طلبی و آمادگی در برابر توطئه‌های دشمنان از جمله اموری است که در جامعه باید همواره نمود داشته باشد.

امام جمعه موقت سنندج اظهار داشت: اگر به زندگی شهدا و راه و روش آنان نگاهی بیاندازیم به این مهم پی می‌بریم که این بزرگواران با فدای جان و مال خویش همواره برای خدمت به مردمشان گام برداشته‌اند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، به تصویب قانون منع حمل سلاح سرد توسط مجلس شورای اسلامی اشاره و ضمن ابراز خرسندی از تصویب این قانون، تاکید کرد: تصویب این قانون گامی بسیار مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی بود.

 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار