خبرهای داغ:
امام جمعه تاکستان :

با الگوگرفتن از زندگی حضرت امام حسین (ع) اسرائیل را نابود می کنیم

نمازجمعه عبادی - سیاسی این هفته تاکستان به امامت حضرت آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان اقامه گردید.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۹۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
به گزارش خبرنگار بسیج در قزوین،  وی با بیان حدیثی از حضرت امام رضا (ع)فرمودند: سه جا برای انسان سخت و مشکل است: 1. وقت تولد 2. وقت مردن(هنگام سکرات موت ، موقع جان دادن و منقل شدن به برزخ) 3. وقت نفخه صور و زنده شدن جهت پس دادن حساب.   
امام جمعه تاکستان در مناسبت های هفته  با اشاره به وفات جناب سلمان فارسی (ره) در سال 35 هجری بیان کردند: سلمان فارسی دیار به دیار جهت بررسی و رسیدن به حقیقت سفر کردند  وبا یافتن دین محمد بن عبدالله (ص) به حقایقی رسیده ونتیجه گرفتند و پیامبر در حق ایشان فرمودند : سلمان منا اهل البیت (ع). یعنی همانند حضرت علی (ع) حضرت فاطمه (س) وحسنین (علیهم السلام) در حریم این بزرگان قرار گرفتند. پس انسان می تواند به حضرات معصومین (علیهم السلام) نزدیک شود.
وی هم چنین در مورد شهادت عمار یاسرفرمودند: عمار یاسر الگویی برای همگان و جوانان است ، از آنجایی که  شخصیتی شاخص بودند هیچگاه به خود اجازه ندادند اردوگاه ولایت را ترک کنند ، تسلیم حق بود وامیرالمؤمنین (ع) ، ولی مسلمین را رها نکرده وبا شهادتش اردوگاه معاویه را بهم ریخت. 
آیت الله اسلامی با ستودن شخصیت ساده زیستی وعلمی حضرت آیت الله العظمی مرحوم مرعشی نجفی به مناسبت ایام ارتحال این زعیم شیعه فرمودند: ایشان با پول نماز استیجاری کتابهایی را خریداری کرده وبرای غنی نمودن و ترویج ارزش های اسلامی و قرآن و فرهنگ ناب محمدی (ص) واهل بیت (علیهم السلام) کتابخانه ای تأسیس کردند که افتخارخاورمیانه وایرانیان است. باید از ساده زیستی این زعیم شیعه درس بگیریم که تا اواخر عمر جهت تشرف به حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مکان های دیگر با تاکسی  تردد می کردند ؛ ولی متأسفانه ما شاهد این هستیم که بعضی ها با تشریفات و تجملات خاصی در خیابانها تردد می کنند که زیبنده نیست. 
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در تحلیل وقایع منطقه ای خود با اشاره انتخاب میشل عون به ریاست جمهوری لبنان فرمودند: سرانجام پرونده خلأ دو سال و نیمه کرسی ریاست جمهوری لبنان با انتخاب«میشل عون» به عنوان رئیس جمهور جدید لبنان بسته شد، این انتخاب منافع ایران وولایت است چرا که ولایت مرز جغرافیایی نمی شناسد وانقلاب اسلامی ورهبری مسلمین محصور در چهار چوب جغرافیایی خاصی نیست واین موضوع را همه رسانه ها اذعان کردند که جمهوری اسلامی ایران در 3 سه نقطه برنده شده است : 1. در عراق2. در لبنان. 3. سوریه . 
آیت الله اسلامی با توجه به اهمیت روز اربعین و زیارت حضرت سیدالشهداء(ع) فرمودند: زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در مناسبت های مهمی همچون : شب قدر ، اول رجب ، نیمه شعبان و عید فطر سفارش شده ؛ در روز اربعین زیارت حضرت امام حسین (ع) مستحب مؤکد است؛ حضرت امام فرمودند: راه قدس از کربلا می گذرد ، اجتماع عظیم بشری در اربعین حسینی ، درس گرفتن از زندگی امام حسین (ع) و لبیک یا حسین(ع)  نابود کننده اسرائیل است.


۷۰۰۱/پ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها