خبرهای داغ:
وزیر سابق اطلاعات:

دشمنان به دنبال تغییر خطوط قرمز انقلاب هستند/ بسیاری از مشکلات کنونی کشور منشأ داخلی دارد

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه تنها 30درصد از مشکلات کنونی ایران وابسته به تحریم‌ها است افزود: بسیاری از مشکلات کنونی کشور منشأ داخلی دارد؛ برخی می‌خواهند مشکلات اقتصادی کشور را با ایجاد فضای فرهنگی بی‌بند و بار حل کنند.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۹۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات دولت دهم در ساعاتی پیش در نشست بصیرتی که با محوریت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در حسینیه شهید مطهری سپاه قزوین برگزار شد، اظهارکرد: حرکت تاریخی اهل بیت امام حسین(ع) از کوفه به سمت شام اقدامی بود که همواره در راستای تعقل بشریت به یادگار مانده است.

وی با بیان این‌که از هر واقعه تاریخی سه هدف باید استخراج شود، ابرازکرد: حرکت های الهی و انبیا همواره مردم را به تعقل، عبرت آموزی و حماسه آفرینی دعوت می‌کند.

مصلحی با اشاره به آیات قرآن پیرامون یهود تاکید کرد: این واژه بیشتر از هر واژه دیگر در قرآن به آن پرداخته شده است؛ متاسفانه هنوز هستند عده‌ای از افراد که یهود را خلاصه به یک دوره خاص در تاریخ می‌دانند.

وی در ادامه افزود: یهود صهیونیسم برای زندگی بشر اهداف ، افکار و ایده‌هایی دارد که قابل تعقل و پیگیری است.

وزیر سابق اطلاعات به یکی از پروژه های مهم دشمن تحت عنوان ” نفوذ ” اشاره کرد و گفت: دشمن برای تضعیف نظام اسلامی در سه حوزه مسوولین، نخبگان و اقشار مختلف مردم تلاش می‌کند و قصد دارد مانع حرکت رو به جلو انقلاب شود و این مفهوم را می‌خواهد القا کند که در تصمیمات دچار اشتباهات محاسباتی شده‌ایم.

وی ابراز کرد: برجام هزینه‌های زیادی را به نظام تحمیل کرد؛ باید باور کنیم که جز وعدههای دروغین چیزی عاید مردم نشد.

مصلحی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تغییر خطوط قرمز انقلاب هستند، افزود: کشور با مشکلات جدی مانند مسائل اقتصادی و بیکاری مواجه است اما عده‌ای می‌خواهند موضوعات کنونی را به برجام گره بزنند.

وزیر اطلاعات دولت دهم تصریح کرد: نگاه مدبرانه مقام معظم رهبری پیرامون مسئله برجام باعث شد تا مردم بیش از پیش این شیطان بزرگ یعنی آمریکا را بشناسند و بدانند که هیچ زمانی قابل اعتماد نیست.

مصلحی بیان کرد: اگر راه امام راحل(ره) را فراموش و یا در این مسیر غفلت کنیم به طور یقین متحمل شکست‌های فراوانی خواهیم شد.

وی افزود: عده‌ای با بیان خاطرات اشتباه از امام راحل(ره) موجب سرگردانی نسل جوان در مسیر انقلاب و اسلام می‌شوند.

وزیر سابق اطلاعات تاکید کرد: تنها ۳۰درصد از مشکلات کنونی ایران وابسته به تحریم‌ها است و مابقی هیچ ارتباطی به تحریم‌ها نداشته و منشا داخلی دارد.

مصلحی در ادامه با اشاره به تناقض گویی در سخن مسوولین افزود: سئوال من اینجاست؛ وزیر صنعت در یکی از مصاحبه‌های اخیرش عنوان کرده که ۱۰۰هزار خودروی خارجی وارد کشور شده است؛ اگر تحریم هستیم چگونه مبادله ارز صورت گرفته است و چرا مواد اولیه جایگزین واردات خودروهای لوکس نمی‌شود تا چرخ صنعت بچرخد؟

وی یادآورشد: متاسفانه در مواردی همچون تحریم‌ها، برجام، توجه به اصل اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی دچار فراموشی شده‌ایم؛ دشمن قصد دارد انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی گمراه و به مسیر دلخواه هدایت کند.

وزیر سابق اطلاعات در پایان تاکید کرد: مشکلات اقتصادی کشور را نمی‌توان با ایجاد فضای فرهنگی بی‌بند و بار حل کرد.



منبع.شاخص نیوز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار