خبرهای داغ:
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم خبر داد
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: بیش از 800 اثر به نخستین جشنواره عکس شهروند عاشورایی ارسال شده که 80 اثر در گزینش اولیه پذیرفته شده است.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۹۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره عکس شهروند عاشورایی گفت: این جشنواره توسط شهرداری قم و با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر استان برگزار شده است.

وی با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره تصریح کرد: جشنواره عکس شهروند عاشورایی در محورهای فرهنگ شهروندی در مراسم‌های آیینی، سیاه پوشی مساجد و محلات در ایام محرم و صفر و خدمات‌رسانی شهرداری به عزاداران حسینی برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه بیش از 800 اثر در این دوره جشنواره دریافت شد، افزود: در مرحله نخست ارزیابی 80 اثر برتر انتخاب شد و آثار برگزیده نهایی توسط هیات داوران انتخاب می‌شود.

وی گفت: داوری اثرات برگزیده نخستین جشنواره عکس شهروند عاشورایی برای انتخاب سه نفر اول بر عهده اساتید دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر استان است.

عابدی خرسند با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از نخستین جشنواره عکس شهروند عاشورایی تصریح کرد: مهلت این جشنواره تا اول آبان‌ماه بود که به دلیل استقبال مردم تا 10 آبان تمدید شده و در تلاش هستیم تا نتایج نهایی هیات داوران را تا نیمه نخست آبان اعلام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: 30 اثر برتر این جشنواره در نگارخانه شهر واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی و ساختمان شهرداری مرکز در معرض نمایش عموم قرار داده خواهد شد و از سه نفر اول نیز با اهدای هدایایی نفیس تقدیر می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها