نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: امروز خطر یک جریان سازشکار، خطر برخی انقلابیون از نفس افتاده، خطر ظاهرالصلاح‌های اشرافی منش و در نهایت خطر خودی‌های نفوذی، بزرگترین تهدید و خطر برای انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۷۲۸۱۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید امیر سادات کرمی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه ساری با اشاره به روز 13 آبان گفت: روزی که پشت سر گذاشتیم، سالروز حماسه‌ای بود که حدوث آن سهم بسزایی در جهانی شدن انقلاب داشت. تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در واقع تحقیر ذلت بار دشمنی بود که در نظر عموم کشورهای دنیا ابرقدرتی شکست ناپذیر جلوه می‌کرد تا جایی که بسیاری از دولت‌ها و ملت‌ها در مواجهه با این هیمنه استکبار و سلطه منشی غیر از سلطه پذیری و راهبردی جز سازش را بر نمی‌گزیدند.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران افزود: اینجاست که انقلاب اسلامی و به دنبال آن تسخیر لانه جاسوسی و در بند کردن تحقیرآمیز عوامل آن، اینگونه هیمنه پوشالی این بت بزرگ را می‌شکند و به همین سبب است که ملت انقلابی ایران هر ساله این روز را با حضور خود و شعارهای ضداستکباری خود زنده نگه داشته و حقارت و شکست پذیری این استکبار جهانی را به رخ دولت‌ها و ملت‌های دنیا می‌کشد.

وی ادامه داد: این حماسه بزرگ توسط جوان‌های غیور این کشور رقم خورد، کما اینکه حماسه انقلاب اسلامی، پیروزی در جنگ تحمیلی و حضور حداکثری در انتخابات و حماسه 9دی و به انزوا راندن فتنه گران مزدور فتنه سال 88 و سایر افتخارات این کشور نیز خود گواه متقنی است بر توانمندی و ولایت پذیری و حضور در صحنه به موقع آحاد مردم و بخصوص جوانان انقلابی.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که این ملت و قشر جوان انقلابی همیشه در صحنه، همه تلاششان در جهت بقا و تقویت انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های آن بوده و همواره، هم‌جهت بودن مسئولین و دولتمردان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در اولویت مطالبات خود قرار داده است.

این دانشجوی ارشد جامعه شناسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همواره انقلاب در معرض تهدیدات و خطرات عدیده‌ای بوده و خواهد بود، که بصیرت و تشخیص و عمل به موقع شما می‌تواند ضامن سلامتی آن و ناکارامدی تهدیدها و خطرات پیش آمده باشد، عنوان کرد: و اما خطری که امروز جهت گیری و تحقق اهداف انقلاب را تهدید می کند، عبارتست از: خطر جریانی که سعی دارد تا آرمان های انقلاب را دست نیافتنی القا کرده و شعارهایش را تو خالی قلمداد نماید؛ خطر یک جریان سازشکار، خطر برخی انقلابیون از نفس افتاده، خطر ظاهرالصلاح‌های اشرافی منش و در نهایت خطر خودی‌های نفوذی!

سادات کرمی در ادامه با اشاره به تعریف نفوذی افزود: مقام معظم رهبری در خصوص تبیین واژه نفوذی چندی قبل فرمودند: نفوذی الزاما به این معنا نیست که فرستاده دشمن باشد، بلکه ممکن است یک حرف دشمن با چند واسطه از زبان یک فرد موجهی شنیده شود، آن فرد چه بداند و چه نداند نفوذی است.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران تاکید کرد: باید شیوه و منش این جریان را شناخت تا مسحور فریب و خدعه‌های آن نشد. به طور واضح و شفاف باید گفت، هر فرد و جریانی که معتقد است جوان نخبه و پرتلاش این کشور نمی‌تواند عقب‌ماندگی و نیازمندی‌های ایران را تامین کند و برای پیشرفت و توسعه باید از خارج کشور مدیر و نیروی متخصص وارد کرد، نفوذی است.

وی ادامه داد: جریانی که در حوزه فرهنگ اعتقاد و التزام فکری و عملی به ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی نداشته و اقداماتش مورد غضب ملت متدین و رهبری جامعه و مورد تحسین دشمنان و وطن فروشان خارج نشین قرار می‌گیرد، نفوذی است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: جریانی که در حوزه سیاست، نه تنها از به کار بردن حتی واژه دشمن، ابا داشته باشد، بلکه هم‌نشینی و هم‌کلامی و هم‌سنگری با دشمنان قسم خورده نظام را افتخار خود دانسته و غضب و ترش رویی با نیروهای خودی و انقلابی را رویه خود قرار می‌دهد و در یک کلام در روابط و تعاملات سیاسی با بی‌توجهی به اصل تولی و تبری و اصل سلم لمن سالم و حرب لمن حارب حرکت می‌کند، نفوذی است.

این دانشجوی ارشد جامعه شناسی گفت: جریانی که سکوت در قبال جنایات قدرت‌های شیطانی و ایادی و نوکران حلقه به گوشش در یمن و عراق و سوریه و فلسطین و نیجریه و بحرین و سایر ملت‌های تحت ظلم سکوت خیانتکارانه اختیار گرده و در مقابل تهدیدها و جنگ افروزی‌ها و کشتار بی رحمانه زن و کودک و پیر و جوان در جبهه مقاومت، تنها گزینه کارامد را راه حل سیاسی و مذاکره با دشمن می‌داند، نفوذی است.

سادات کرمی افزود: جریانی که در حوزه اقتصاد، تمام مشکلات کشور و کوتاهی‌های گاها عامدانه را به تحریم‌ها و به عدم ارتباط با دشمن متصل کرده است و علی‌رغم داشتن امکانات و ظرفیت‌ها و راه حل‌های کارامد، دست روی دست گذاشته و چشم امید ملتی را در انتظار لبخند و بخشش دشمنان این ملت می‌دوزد، نفوذی است.

وی در پایان با بیان اینکه این افراد و این جریان را باید شناخت تاکید کرد: امروز بزرگترین خطر و تهدید برای کشور ایرن و جهان اسلام، خطر وجود جریان‌های نفوذی است، خطر جریانی که در عرصه حکومت، التزام و اعتقادی به مشی بر مبنای اصول دین اسلام ندارد. جریانی که تلاش دارد تا اسلام انقلابی را به اسلام سازش و فرومایگی تنزل دهد. به یقیین دشمن از این جریان حمایت خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها