فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) فریدونکنار:

بسجیان با اقتدار از سرزمین‌های خود دفاع می‌کنند

فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) گفت: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که بسجیان این کشور همیشه با اقتدار از سرزمین‌های خود دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۷۲۸۱۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اسماعیل سلحشور در گفت‌وگویی در خصوص برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس گفت: رزمایش گردان‌های الی‌بیت‌المقدس شهرستان فریدونکنار امسال با سالروز گرامی‌داشت شهدای ۱۳ آبان و مبارزه با استکبار جهانی مصادف شده است و بسیجیان این شهرستان هم با بصیرتی مثال‌زدنی برای اینکه قدرت خود را به دشمنان جمهوری اسلامی و کشورهای استکباری نشان دهند حضوری پرشور در این رزمایش داشته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: گردان ۲۰۲ الی‌بیت‌المقدس که از حوزه سیدالشهداء(ع) است با انجام فراخوانی‌ها و دوره‌های متفاوت به رزمایش اصلی اعزام شدند که این رزمایش هم در تاریخ ۱۳ و ۱۴ آبان در حال برگزاری است.
فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) با اشاره به برگزاری کلاس‌های مختلف برای بسیجیان حاضر در رزمایش گفت: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان فریدونکنار، کلاس رزم عملیاتی، معرفت دینی و عاشورا شناسی از جمله کلاس‌های برگزار شده در برنامه گردان بوده است.
سلحشور تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، آموزش باز و بست سلاح، آشنایی با مسائل حفاظتی، کلاس عقیدتی، نشست سیاسی و بصیرتی و راهپیمایی شبانه از کلاس‌های دیگری بود که در گردان ۲۰۲ الی‌بیت‌المقدس برگزار شد.
وی محوریت رزمایش گردان ۲۰۲ الی‌بیت‌المقدس را دفاع از کوی و برزن دانست و خاطرنشان کرد: پس از انجام صبحگاه مشترک این گردان به عنوان نیروی پشتیبان گردان‌های پدافند ساحلی عملیات خود را که حفظ و حراست از مکان‌های شهری است آغاز می‌کند.
فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) در پایان گفت: شعار اصلی این رزمایش اقتدار بسیجیان است و دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که بسجیان این کشور همیشه با اقتدار از سرزمین‌های خود دفاع می‌کنند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار