بسته خبری از استان همدان شامل : برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس با حضور ۵۰۰ نفر در شهرستان قهاوند و آموزش خودامدادی و دگرامدادی بسیجیان شهرستان بهار (صالح‌آباد ) است.
کد خبر: ۸۷۷۲۸۲۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،    
آموزش خودامدادی و دگرامدادی بسیجیان صالح‌آباد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:  فرمانده حوزه امام حسن(ع)صالح‌آباد استان همدان  گفت: در راستای آموزش‌های همه‌جانبه برای بسیجیان آموزش کمک‌های اولیه، خودامدادی و دگر امدادی برای بسیجیان صالح‌آباد انجام شد.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها توسط هلال احمر شهرستان بهارانجام می‌گیرد، افزود: تمام بسیجیانی که از عادی به فعال تبدیل عضویت می‌شوند باید این آموزش‌ها را ببینند و این دوره را بگذرانند.

فرمانده حوزه امام حسن(ع)صالح‌آباد در ادامه ابراز داشت: هدف از این آموزش‌ها این است که یک بسیجی توانایی انجام همه کاری رادر میدان رزم داشته باشد.  

برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس با حضور ۵۰۰ نفر در قهاوند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس باحضور ۵۰۰ نفر در قهاوند در ۱۳ و ۱۴ آبان ماه در قهاوند خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجدومحلات ازشهرستان قهاوند همدان، " سیدروح‌الله حسینی‌" فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند با اشاره به برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس اظهار داشت: اهداف مهم این رزمایش ارتقاء توان رزمی بسیجیان، اجرای رزمایش دفاع از کوی برزن ، تامین مراکزحساس شهرستان ، اجرای عملیات آرام سازی و پدافند غیرعامل و هلی برن است.

وی افزود: این رزمایش به استعداد دوگردان بیت المقدس و ۵۰۰ نفر در پنج مرحله فراخوانی، استقرار، مراسم صبحگاه مشترک،اجرای رزمایش و حضور بسیجیان در نماز جمعه در تاریخ ۱۳ و ۱۴ آبان ماه در محل منطقه عمومی قهاوند برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات