خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهل سنت طبس مسینا:

استکبار به توافقات و عهد خود پایبند نیست

امام جمعه موقت اهل سنت طبس مسینا گفت: استکبار به توافقات و عهدهای خود پایبند نیست و اخیرا نیز در مذاکرات به عهد و پیمان های خود وفا نکرد.
کد خبر: ۸۷۷۲۸۶۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مولوی سید محمد حسینی امام جمعه موقت اهل سنت طبس مسینا در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در طبس مسینا گفت: روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی ،روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ،روز دانش آموز و تبعید امام است که امام راحل از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم یاد کرده اند.

 

وی افزود: استکبار جهانی و در راس آن ها آمریکا که در جهان امروز خواری و ذلت نصیب این کشور شده است، چهره زشت و منفور خود را به تمام کشورهای جهان نشان داده است و اگر نیمچه آبرویی برای خودشان قائل بودند با صحبت های اخیر کاندیداهای ریاست جمهوری شان، آن را نیز از بین برده اند.

 

وی به شعار کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر مبارزه با نظام ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ظلم و ستم خواهی آمریکا از امروز نیست و در قبل از نقلاب نیز وجو داشته است.

 

مولوی حسینی اضافه کرد: استکبار منافع خود را در جهان در خطر می بیند لذا نمیخواهد ایران اسلامی به عنوان کشور الگو در جهان مطرح گردد.

 

وی یادآور شد: تمام حرکت های زشت در سراسر جهان زیر سر آمریکا است که هیچگاه دست از دسیسه ها و اهداف شوم خود بر نداشته است.

 

امام جمعه موقت اهل سنت طبس مسینا عنوان کرد: دشمن به هیچ عنوان نمیخواهد اسلام قدرت خود را در جهان پیاده کند چرا که با قدرت اسلام منافع خودش در خطر است.

 

وی ادامه داد: استکبار به توافقات و عهد های خود پایبند نیست و اخیر نیز در مذاکرات به عهد و پیمان های خود وفا نکرد.

 

وی گفت: دشمن خطر نفوذ اسلام را در کشورهای مختلف و حتی در کشور خودش احساس می کند لذا به دنبال خراب جلوه دادن دین اسلام هستند و اسلام هراسی را به راه انداخته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار