خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی قزوین:
نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: دانشجویان انقلابی با تکیه بر ایمان و توکل بر ذات مقدس پروردگار متعال و ایمان به راه و هدف مقدس الهی خود هیمنه آمریکای مستکبر و ظالم را شکستند.
کد خبر: ۸۷۷۲۸۸۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

حجت‌الاسلام علی مصائبی نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: یوم‌الله 13 آبان روز به نمایش گذاشتن قدرت، ایمان و اعتقاد راسخ ملت ایران به خدای سبحان است.

وی تسخیر لانه جاسوسی را از افتخارات 37 ساله تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: یکی از افتخارات و پیروزی‌های ملت ولایتمدار ایران در طول 37 ساله تاریخ انقلاب اسلامی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان بابصیرت و ولایتمداری خط امام(ره) است که امام خمینی(ره) از آن بعنوان انقلاب دوم یاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در ادامه بیان کرد: در آن دوران حساس و شرایط سخت و پیچیده انقلاب اسلامی که از هر طرف دچار بحران بود دست زدن به چنین اقدامی برای خیلی‌ها باور ناپذیر بود آن هم رو در رویی با ابرقدرتی مثل آمریکا که هیمنه‌اش تن دولتمردان جهان را به لرزه در می‌آورد.

مصائبی ضمن تاکید بر بصیرت،توکل و ایمان راسخ دانشجویان انقلابی در آبان ماه 1358 گفت: مردم، جوانان و بویژه دانشجویان انقلابی با تکیه بر ایمان و توکل بر ذات مقدس پروردگار متعال و ایمان به راه و هدف مقدس الهی خود هیمنه آمریکای مستکبر و ظالم را شکستند.

وی روحیه و تفکر انقلابی و استکبار ستیزی را تنها راه مقابله با استکبار برشمرد و عنوان کرد: داشتن روحیه و تفکر انقلابی و اراده‌ قوی بعنوان یک مبنا و الگو برای مبارزه با استکبار است.

نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان با اشاره به منویات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) که فرمودند: سلامت و صلح جهان وابسته به انقراض مستکبرین است. تا مبارزه در هر جای جهان علیه مستکبرین هست،ما هستیم خاطرنشان کرد: هیچ اعتمادی نمی‌توان به مستکبرین کرد بنابراین ما باید با این نگاه حکیمانه‌ای که امام خمینی(ره) داشتند همیشه با استکبار مبارزه کنیم.

وی ادامه داد: چرا که ملت ایران جنایت‌های وقیحانه رژیم پهلوی را در کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان ماه 1357 را که به رهبری آمریکا صورت گرفت را از یاد نخواهد برد و همچنین توطئه‌ها و حیله‌های دیپلمات‌های آمریکایی، کودتای 28مرداد، براندازی در داخل کشور و هزاران هزار جنایاتی که انجام دادن را از یاد نبرده است.

9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها