حجت الاسلام گواهی در گفت‎وگو با «بسیج» عنوان کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی نشان دهنده بصیرت و دشمن شناسی است، گفت: هرجا که لازم باشد مردم با حضور پررنگ خود از ارزش های اسلام پاسداری خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۷۲۸۸۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه شیعیان در مراسم اربعین وحدت و همبستگی را به نمایش می گذارند و این پیاده روی، به جهانیان پیام صلح و دوستی و دوری از اسلام هراسی را نشان می دهد، گفت:اربعین یادآور ظلم ستیزی امام حسین(ع) در برابر دشمنان و عدالت خواهی است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه بصیرت و دشمن شناسی سبب شده هر ساله از اربعین حسینی استقبال پرشوری صورت گیرد، اظهار داشت:هرجا که لازم باشد مردم با حضور پررنگ خود از ارزش های اسلام پاسداری خواهند کرد.
 
حجت الاسلام گواهی تاکید کرد: ولایتمداری مردم سبب شده تا نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا تجلی پیدا کند و به برکت ولایت فقیه، انقلاب اسلامی همچنان مقتدر و استوار است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز با الگو گرفتن از ائمه اطهار(علیهم السلام) و مجاهدت و ایثار آن ها سبب ساقط کردن و بیرون راندن رژیم پهلوی از ایران اسلامی شد و امروز به برکت همین تفکر، در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کند.
ارسال نظرات